Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo trots op Diego!!!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

marjoleinn
Actief

Zo trots op Diego!!!

Ongelezen bericht door marjoleinn »

Wij hebben vanmorgen toch wat meegemaakt:

Ik was met een collega gaan wandelen en zij heeft een old english bulldog. Roxy is ook echt
het vriendinnetje van Diego. Zij spelen ook zo leuk samen, maar kunnen ook heerlijk gewoon naast elkaar wandelen. Maar goed we waren alweer onderweg van het bos naar huis. Zij wonen aan het bos en de velden, dus het
is dichtbij. We liepen op een pad langs een maisveld en beide honden waren los. Toen kwam er opeens een man op de fiets de bocht om.Deze man zag ons en de honden, gooide zijn fiets op de grond en rende in de richting waar hij vandaan kwam en maar schreeuwen. Wij
dachten dus dat die man bang was voor de honden oid. Totdat we een herder de hoek om zagen vliegen en die klapte eigenlijk direct op Roxy. Hij beet en bleef maar happen en Roxy piepte het uit. Diego wil er dus ook heen rennen, dus ik denk die klapt zo op die herder om
Roxy te helpen. Ik had echt schrik in mijn lichaam. Ik heel hard schreeuwen naar Diego dat hij moest blijven staan en Nee! roepen. En tot mijn grote trots en ook wel verbazing bleef hij staan en kon ik hem aanlijnen terwijl hij er op nog geen halve meter naast stond. Oh, wat was ik blij dat Diego er niet op was geklapt, want dan was de schade toch wel groter geweest. De baas van de herder zette zijn hond aan een paal en kwam even kijken wat de schade was, hij was ook erg geschrokken. Maar Diego dulde hem niet in de buurt van Roxy. Ik heb hem nog nooit zo horen blaffen en grommen, zoals naar die man. Hij beschermde Roxy ook echt. En daarna week hij ook geen moment van haar zijde.

Maar goed om een lang verhaal kort te maken; Ik ben toch wel zo ontzettend trots op Diego dat hij luisterde en er niet zelf ook bovenop klapte.
Afbeelding
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador
Aantal honden: 1

Re: Zo trots op Diego!!!

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

:E: :E:

en aardig dat die man ook nog kwam kijken of er iets met roxy was
dat gebeurt heel vaak niet..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
marjoleinn
Actief

Nee, die man was er zelf ook erg van geschrokken. Want hij loopt daar al in de velden omdat het over het algemeen
erg overzichtelijk is, lange open velden omdat zijn hond niet met andere honden kan. Maar goed dit was niet te
voorkomen. En hij voelde zich er ook wel rot onder. Vond ik ook wel erg positief hoor!
Afbeelding
Marlie
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door Marlie »

Da's inderdaad heel netjes van Diego! En ook zeker van die man. Had Roxy nog verwondingen opgelopen of viel het gelukkig mee?
marjoleinn
Actief

Ze had 1 lange wond op haar zij en onder haar voorpoot. Deze zijn gehecht. Voor de rest wat kleine wonden die zelf moeten helen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”