Moderator: moderatorteam
We waren de vitrinekasten aan het uitmesten en netjes sorteren en het werd idd steeds meer wat aan de Bunker kant kwam te staan dus ff foto dachten weTiny schreef:Wat veeeeelmaar wel verdient hoor
Nanna heeft hij een prikband om is het niet goed, nu denk ik nou dan deze maar voor de foto is het nu ook weer niet goedNanna schreef:Zoveel prachtige bekers voor het vrouwtje gewonnen en het dan met een simpele ijzeren ketting om je nek moeten doen....
Lekker dankbaar vrouwtje heb jij
Haha ja idd, hij gaat nu een klasse hoger, we kunnen geen beste pup meer wordenjores schreef:goed gedaan jochie, vrouwtje mag het huis wel gaan uitbouwen, je staat pas aan het begin van je carriére
Ja, wij dachten er ook ineens aan toen de handel op de grond stond, = mss wel leuk zo'n foto met zijn winst van zijn 1ste jaar.Renske schreef:Wat leuk om je hond zo op de foto te zetten. Dit is ook een leuke herinnering voor over 15 jaar.
Het was een spontane actie, ik denk daar allemaal niet aan hoor het gaat toch om de bekers.....uh hondNanna schreef:Die had hij voor deze staatsiefoto dus wèl om moeten hebbenBrigitte schreef:
Maar je hebt gelijk hoormaar hij heeft echt wel mooie hoor, alleen die had hij nu toevallig net niet om
![]()
Je hebt nul gevoel voor decorum.
dan wordt het de komende maanden beste jeugdhondBrigitte schreef:Haha ja idd, hij gaat nu een klasse hoger, we kunnen geen beste pup meer wordenjores schreef:goed gedaan jochie, vrouwtje mag het huis wel gaan uitbouwen, je staat pas aan het begin van je carriére
succes, maar dat zal wel lukken met zo'n kanjerBrigitte schreef:Zou leuk zijn, hij is goed op weg met zijn punten. De 24ste mag hij weer een poging doen
Voor ons welfenneke schreef:t is gewoon niet leuk meer voor jou om te gaan denk ik![]()
![]()
gefeliciteerd
![]()
![]()
knappe kerel
Brigitte schreef:
Voor ons welmaar andere mensen gaan het niet meer leuk vinden dat we komen
(en daar krijg ik ook gewoon anonieme mails over
)