Moet je nu je CAC kaartjes naar de Sint Hubertus sturen met een aanvraag voor het kampioenschap? Of gaat dat automatisch, net als in Nederland

Ik kan er op de site van Sint Hubertus niets over vinden namelijk (of ik ben blind

Moderator: moderatorteam
He, hoezo niet? Het ras is toch erkend bij de FCI?jores schreef:geen idee hoe het daar werkt, onze honden kunnen geen belgisch kampioen worden.
gefeliciteerd met je nieuwe kampioen
Dank je*Charlotte schreef:Gefeliciteerd![]()
Sommige rassen moeten ook een werkaantekening hebben om kampioen te kunnen worden, bijvoorbeeld voor Belgisch en Internationaal kampioen. De teckels bijvoorbeeld moeten ook een jachtaantekening hebben voordat ze in die landen kampioen kunnen wordenDat zal bij de Springers ook wel zo zijn.
Oke, dank je.Danielle schreef:belgisch kampioen kreeg ik gewoon thuisgestuurd zonder er om te vragen (en zonder kosten)
CAC neem ik aan. Het CACIB is een internationale punt, het CAC is nationaalWilma+Barca schreef:De honden die een werkboekje nodig hebben kunnen nu wel naar Belgie om kampioen te worden. Dan dien je 4 CACIB te halen en in te schrijven in de showklasse....ben het nog aan het uitzoeken, weet nog niet hoe alles werkt, maar zoiets had ik begrepen.
Hmmm, daar heb ik nog niet eerder van gehoord. Het gaat tenslotte niet alleen om het CAC van die show, maar om meerdere. Ik kan ze in elk geval nog even mailen.Lynn85 schreef:Ik dacht dat je dat bij het secretariaat op de show had moeten aanvragen ofzo?
Maar hopelijk komt't zo binnen, net zo makkelijk!
Proficiat nog met jullie kampioen!!
in België vinden ze dat we aan veldwerk met de springer moeten doenLeonieke schreef:He, hoezo niet? Het ras is toch erkend bij de FCI?jores schreef:geen idee hoe het daar werkt, onze honden kunnen geen belgisch kampioen worden.
gefeliciteerd met je nieuwe kampioen
IK vind eerlijk gezegt de site van de Sint Hubertus ook best onduidelijk..............
Dank je. We zijn weer trots op hem.