Wij zijn zaterdag en komen met een hele weim invasie.
Tsavo, Suddha,Thilda en Cleo en enkele pups uit het laatste nest. Heb echt zin in de gezellige dag!!

Moderator: moderatorteam
Ik ben er wel eens eerder geweest maar kan me de ruimte me totaal niet meer voor de geest halen.Nanna schreef:Eerder schreef ik altijd wel in maar ik vind het véél te druk geworden. Je zit er als haringen in een ton.
Ik ga dus niet meer (scheelt een hoop ruimte)
Op de puppendag ben ik nog nooit geweest, maar nog drukker :N:Nanna schreef:Moet je op de de puppendag komenDan is er helemaal geen doorkomen meer aan.
Nadat ik iemand met een AST gorgelend hoog opgetrokken langs andere honden heb zien lopen door het vrijwel niet bestaande middenpad ben ik voorgoed afgehaakt.
ik ga ook zonder hond en rij lekker met jouw meelinda] schreef:Ik ga wel, maar niet met hond. Het is er inderdaad altijd wel heel druk/vol.
Jammer dat je er niet was, was leuk geweest om eens kennis te maken in real lifenathalie schreef:Ik had wel de intentie om te gaan, maar ben helaas niet meer geweest.
Als ik wist dat jij er ook was Jose, was ik wel gekomen. Mooie gelegenheid om even naar je hondjes te gluren;)