Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Huisje in Oostenrijk gezocht

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

zeta-jones
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Aantal honden: 9
Contacteer:

Huisje in Oostenrijk gezocht

Ongelezen bericht door zeta-jones »

We willen komende zomer graag eindelijk weer eens op vakantie. Helaas kunnen niet alle honden mee (en dat is met zoveel honden ook amper te doen), maar de thuisblijvers mogen vakantie vieren bij mijn ouders. We zouden het liefst in Oostenrijk op vakantie gegaan, ergens waar we lekker veel kunnen wandelen, in een mooie omgeving die niet al te toeristisch is. Onze voorkeur gaat uit naar een huisje met tuin.
Op een ander forum word ik al op het matje geroepen dat niet alle honden mee kunnen en dat er dus 3 of 4 thuis blijven...hopelijk blijft dat hier achterwege, want een beter vakantieadres dan mijn ouders is er niet voor ze. Er is nu eenmaal een wagenzieke hond bij, eentje met HD (daar zien we ons niet bepaald lange bergwandelingen mee maken) en vind sowieso maar eens een huisje waar je met zoveel honden welkom bent.
We zijn al 8 jaar niet op vakantie geweest, alles staat hier altijd in het teken van de honden en helaas kunnen ze nu eenmaal niet allemaal mee. We gaan ook af en toe naar shows in het buitenland of voor een dekking en dan zijn we ook een paar dagen weg en blijven de andere honden ook bij mijn ouders. Gaat altijd super, ze vinden het geweldig daar.
Zo, is dat meteen even duidelijk :wink:

Ik hoop dat jullie goede tips hebben, want onze laatste vakantie dateert dus alweer van 8 jaar geleden en in Oostenrijk zou ik echt niets weten...hopelijk heeft hier iemand een tip.

Alvast bedankt!
Afbeelding
yuki
Zeer actief

Re: Huisje in Oostenrijk gezocht

Ongelezen bericht door yuki »

Voor mij hoef je je niet te verdedigen zeg, als er een paar naar je ouders gaan. Is toch wel echt jouw aangelegenheid. :ok:
Wij namen onze hond altijd mee naar Klein Walsertal (Voralberg) is niet zo ver rijden en best hondvriendelijk. Hoeveel wilde je er meenemen?
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
Emm@nuelle
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): 2 Shelties en 2 honden via SHIN geadopteerd
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Emm@nuelle »

Wij zijn ook twee jaar naar Oostenrijk geweest met onze hondjes.
Geen huisje maar een appartement in een huis. (http://www.hausrenate.com" onclick="window.open(this.href);return false;)
Dikwijls is het in Oostenrijk zo, dat ze een aantal kamers in een huis verhuren.
Via http://www.dogsincluded.be" onclick="window.open(this.href);return false; hebben we dit toen gevonden.
Wij vonden het daar heel leuk maar ik ben ook wel benieuwd of er ergens hondvriendelijke vakantiehuisjes te huur zijn, dat lijkt me ook wel heel interessant.
Ik hou deze topic mee in't oog!
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Wij gaan dit jaar voor de vijfde keer naar dit appartement: http://www.appartementverhuuroostenrijk.com/
Echt super-hondvriendelijk, voorzien van een volledig omheinde tuin, in een prachtige omgeving waar wij na 5 keer nog absoluut niet op uitgekeken zijn, en als je wil ook georganiseerde wandelingen en op honden gerichte activiteiten bij te boeken.
zeta-jones
Zeer actief
Contacteer:

LongFields schreef:Wij gaan dit jaar voor de vijfde keer naar dit appartement: http://www.appartementverhuuroostenrijk.com/
Echt super-hondvriendelijk, voorzien van een volledig omheinde tuin, in een prachtige omgeving waar wij na 5 keer nog absoluut niet op uitgekeken zijn, en als je wil ook georganiseerde wandelingen en op honden gerichte activiteiten bij te boeken.
Is al volgeboekt als ik dat goed zag op de site, dus dat houdt helaas op...ik denk dat we sowieso wel aan de late kant zijn...maar goed, we hebben net gisteren besloten dat we willen gaan, dus tja...
Afbeelding
zeta-jones
Zeer actief
Contacteer:

yuki schreef:Voor mij hoef je je niet te verdedigen zeg, als er een paar naar je ouders gaan. Is toch wel echt jouw aangelegenheid. :ok:
Wij namen onze hond altijd mee naar Klein Walsertal (Voralberg) is niet zo ver rijden en best hondvriendelijk. Hoeveel wilde je er meenemen?
Maximaal 3.
Afbeelding
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

probeer is gries bei langenfeld in otztal niet te toeristisch... en leuke loop gelegenheden..
dicht bij solden.. dus daar kun je ook nog is kijken..
weet niet of er omheinde huisjes zijn.. maar wij zaten altijd in een huisje van franzel shöpf.. daar was een groot en breed omheind balkon bij (op de begane grond)
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”