Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Elroy en ik

Moderator: moderatorteam

Sepp
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Stabij & Border Collie

Elroy en ik

Ongelezen bericht door Sepp »

In Assen mocht ik het spelletje lopen met border collie Elroy (oom van mijn Sepp)....wat een onwijs heerlijke hond. Omdat ik nu thuis een (in potentie) speedo border collie heb, wilde ik graag eens kijken hoe het was om met een border een rondje te lopen.

Met Sepp voel ik mij vaak nog als iemand die net zijn rijbewijs heeft en direct al in een ferrari stap. Bij een border is alles directer, krachtiger, sneller, maar ook net zo goed wilder, ongecontroleerder en chaotischer als je niet weet hoe om te gaan met de koppeling en het gaspendaal :F:

Waaaauuuuwwwww ik kan het iedereen aanraden...wat is dat onwijs leuk :I: . Omdat ik nog nooit met hem had getrained voelen we elkaar overal niet helemaal aan en ik ben bij 1 tunnel te afwachtend en stap bij 1 sprong te snel in...... maar ik heb nog een lange tijd zitten nagenieten van het lopen met Elroy.

" onclick="window.open(this.href);return false;

Ps Marye thnx voor filmpje!

Groetjes
nanda
Afbeelding
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Re: Elroy en ik

Ongelezen bericht door marye »

Je hebt hem dus al gevonden :F:

Jullie deden het ontzettend goed samen :ok:
Afbeelding
*Anita*
Zeer actief
Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door *Anita* »

ziet er toch goed uit op dat ene slippertje na.
is altijd weer wennen om met zo'n snelle hond te lopen.
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley
Afbeelding
Trixi
Actief
Mijn ras(sen): Border collie, markiesje, wocker
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Trixi »

Ziet er goed uit hoor Nanda! Gaat je vast prima lukken met je Sepp, net als met je rijbewijs.... flink oefenen :ok: en da's gelijk ook eigenlijk het leukste ook.
Mijn Bram was best wel vlot maar Mappie is nog wat vlotter en ik kijk nog regelmatig op mijn neus als ik sommige wissels voor mijn hond niet haal en dus een andere oplossing moet zoeken :oohja:
Groetjes van Bo en de honden.
suzan25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Ongelezen bericht door suzan25 »

Ziet er goed uit hoor, zeker als je voor het eerst met hem loopt :ok:
Ooit komt er hier ook een Ferrari hond :mrgreen: , lijkt me heerlijk een hond die altijd voluit gaat.
lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lonneke »

Als je vandaag was geweest had je wel het spel mogen doen met Coop :cheer:
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Ik vind het bijzonder knap!! En Roef ook trouwens, die zag ik er tussen staan. Wie is die ene jongen die de regen trotseert om naar je te kijken? :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Zoek stok! schreef:Ik vind het bijzonder knap!! En Roef ook trouwens, die zag ik er tussen staan. Wie is die ene jongen die de regen trotseert om naar je te kijken? :mrgreen:
Clemens :mrgreen:
Afbeelding
corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

Ziet er goed uit hoor! :ok:
laura86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door laura86 »

Wat een tempo zeg :80:

Leuk om te zien :ok:
Zoek stok!
Zeer actief

marye schreef:
Zoek stok! schreef:Ik vind het bijzonder knap!! En Roef ook trouwens, die zag ik er tussen staan. Wie is die ene jongen die de regen trotseert om naar je te kijken? :mrgreen:
En dat is de eigenaar van de hond?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Sepp
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
marye schreef:
En dat is de eigenaar van de hond?
Ha ha wat een nieuwsgierigheid. Clemens is het baasje van Sky en vriend van Yolanda, baasje van Jimm (broer velvet, volgende nest). Clemens, Yolanda, Chris en ik trekken vaak samen op bij workshops en wedstrijden. Wij wisselen vaak trainingsdingetjes met elkaar uit.

Wil je nog meer dingetjes weten over Clemens? O ja...Clemens en Yolanda zijn erg gezellig.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Sepp schreef:Ha ha wat een nieuwsgierigheid.
Ik moet gewoon even in de gaten houden wie er zoveel interesse in jou heeft dat hij in de plenzende regen gaat staan haha.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Sepp
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
Ik moet gewoon even in de gaten houden wie er zoveel interesse in jou heeft dat hij in de plenzende regen gaat staan haha.
Om je teleur te stellen....hij kijkt naar Roef... :cool2: :mrgreen: , net daarvoor had hij geprobeerd met Roef het andere spel te lopen (wij mochten 2 keer lopen). Echt heel sneu. Ze stonden klaar bij de start, Roef ging zitten...en weigerde echt te starten :O: :piew: . Ze bleef stokstijf zitten. Opeens dacht ze...help....wat doe ik hier...ik wil naar mijn mammmmmmmaaaaaaaaaa....sjoeffffffffff weg het parcours uit.....op zoek naar mij. Arme Clemens...hij is altijd zo lief voor Roef, hij hoopte dat ze geen schade had opgelopen door deze actie.

Maar nu je het zo zegt...Yolanda en ik zijn wel een beetje dezelfde typetjes..... :lekkerpuh: :lekkerpuh:

En trouwens jij moet je bezig houden met veel belangrijker zaken....een mail naar Jan bijvoorbeeld......

Onder trainen van een andere groep riep ik naar hem dat je een P-tje had gelopen....hij reageerde erg leuk en blij. Hij zag er best trots uit! en hij zei direct daarna.....nu krijg ik waarschijnlijk een hele lange mail met het hele verhaal hahahahahahahaha
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Sepp schreef: Om je teleur te stellen....hij kijkt naar Roef... :cool2: :mrgreen: , net daarvoor had hij geprobeerd met Roef het andere spel te lopen (wij mochten 2 keer lopen). Echt heel sneu. Ze stonden klaar bij de start, Roef ging zitten...en weigerde echt te starten :O: :piew: . Ze bleef stokstijf zitten. Opeens dacht ze...help....wat doe ik hier...ik wil naar mijn mammmmmmmaaaaaaaaaa....sjoeffffffffff weg het parcours uit.....op zoek naar mij.
Ach gos, wat sneu. Bram doet dat ook. Hoe stoere hondjes ineens heel erg hun mamma missen :wink:
Sepp schreef: En trouwens jij moet je bezig houden met veel belangrijker zaken....een mail naar Jan bijvoorbeeld......

Onder trainen van een andere groep riep ik naar hem dat je een P-tje had gelopen....hij reageerde erg leuk en blij. Hij zag er best trots uit! en hij zei direct daarna.....nu krijg ik waarschijnlijk een hele lange mail met het hele verhaal hahahahahahahaha
Hahaha dus in eerste instantie reageerde hij aardig om het direct daarna om te buigen naar toch niet zo aardig :smile: :boos: De lengte van mijn mail viel reuze mee, maar twee alinea's :pffff: De volgende keer stuur ik lekker helemaal niks :lekkerpuh:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Yooki
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door Yooki »

Dat ziet er goed uit hoor Nanda, dat komt helemaal goed met jou en Sepp, :E:
Hi five van Stan, natte lebber van Rose
Afbeelding
Prince R I P
SimoneA
Zeer actief

Ongelezen bericht door SimoneA »

Was een mooi rondje! :E:

Het is trouwens ook goed gefilmd zeg, een echte prof..... :wink:

Had je toch makkelijk je wissel kunnen maken tussen 10 en 11 (de 2 tunnels). Nu stond je echt een beetje te wachten op hem.

Maar die uitdrukking van de ferrari vind ik wel heel mooi gevonden (en ook erg toepasselijk bij mezelf)

Groetjes
lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lonneke »

Sepp schreef:
Zoek stok! schreef:
Om je teleur te stellen....hij kijkt naar Roef... :cool2: :mrgreen: , net daarvoor had hij geprobeerd met Roef het andere spel te lopen (wij mochten 2 keer lopen). Echt heel sneu. Ze stonden klaar bij de start, Roef ging zitten...en weigerde echt te starten :O: :piew: . Ze bleef stokstijf zitten. Opeens dacht ze...help....wat doe ik hier...ik wil naar mijn mammmmmmmaaaaaaaaaa....sjoeffffffffff weg het parcours uit.....op zoek naar mij. Arme Clemens...hij is altijd zo lief voor Roef, hij hoopte dat ze geen schade had opgelopen door deze actie.

Maar nu je het zo zegt...Yolanda en ik zijn wel een beetje dezelfde typetjes..... :lekkerpuh: :lekkerpuh:

En trouwens jij moet je bezig houden met veel belangrijker zaken....een mail naar Jan bijvoorbeeld......

Ik zag inderdaad dat roef zijn moeder kwijt was bij de start :hmmm:

vond het wel echt leuke parcourtjes zaterdag en zondag...
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”