Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ben er ook met Fenja haar laatste wedstrijd in de A en met Celtic.
Zoek stok! schreef:Uden is toch dat terrein dat je de auto heel dicht bij de ringen had staan? Of zal ik me eerst maar even concentreren op de wedstrijd van morgen
Ik ken het terrein niet, maar zou me maar eerst concentreren op de wedstrijd van morgen
Zoek stok! schreef:Uden is toch dat terrein dat je de auto heel dicht bij de ringen had staan? Of zal ik me eerst maar even concentreren op de wedstrijd van morgen
Vorig jaar konden de auto's direkt achter de tenten geparkeerd worden.
Zo dat vraagstuk ook weer beantwoord
Succes morgen
Roef en ik zijn er ook. Vorig jaar vond ik de wedstrijd in Uden top georganiseerd, en heerlijk veel ruimte op de velden.
Ik zat nog verder te denken....
860 honden die meedoen...de gemiddelde agility baas heeft tussen de 2 en 12 honden....vaak neemt de gemiddelde baas voor de gezelligheid naast zijn wedstrijdhond ook nog tussen de 1 tot 5 honden extra mee....
Sepp schreef:Roef en ik zijn er ook. Vorig jaar vond ik de wedstrijd in Uden top georganiseerd, en heerlijk veel ruimte op de velden.
Ik zat nog verder te denken....
860 honden die meedoen...de gemiddelde agility baas heeft tussen de 2 en 12 honden....vaak neemt de gemiddelde baas voor de gezelligheid naast zijn wedstrijdhond ook nog tussen de 1 tot 5 honden extra mee....
ik kan niet rekenen...maar heul veul honden zo!
Maar vorig jaar stonden er toch ook 3 ringen op het veld?
Nu 4 dus nog genoeg ruimte om de auto op het terrein te zetten.
En kunnen ze volgend jaar nog meer ringen op zetten
Sepp schreef:860 honden die meedoen...de gemiddelde agility baas heeft tussen de 2 en 12 honden....vaak neemt de gemiddelde baas voor de gezelligheid naast zijn wedstrijdhond ook nog tussen de 1 tot 5 honden extra mee....
Hoeveel loopse teven zullen daar tussen zitten :N:
Sepp schreef:860 honden die meedoen...de gemiddelde agility baas heeft tussen de 2 en 12 honden....vaak neemt de gemiddelde baas voor de gezelligheid naast zijn wedstrijdhond ook nog tussen de 1 tot 5 honden extra mee....
Daar ben ik ook bang voor tenminste voor de zaterdag :N: met Toby...
Met Cooper ben ik daar niet bang voor