Komt nog heel wat timing bij kijken.

Hier meer voor de liefhebbers: http://www.fotosupport.nl/agility/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
JML schreef:Mooi!
Als die honden gewoon wat langzamer gaan, dan is het veel makkelijker om ze op de foto te zetten!
Dat valt best tegen. Dan ga ik tussendoor kletsen met mensen en vergeet ik foto's te makenJML schreef:Mooi!
Als die honden gewoon wat langzamer gaan, dan is het veel makkelijker om ze op de foto te zetten!
Kletsen tussendoor mag, als je maar wel foto's maakt van die toller in de B1bennie schreef:Dat valt best tegen. Dan ga ik tussendoor kletsen met mensen en vergeet ik foto's te makenJML schreef:Mooi!
Als die honden gewoon wat langzamer gaan, dan is het veel makkelijker om ze op de foto te zetten!.
Ja dat deed ik, zag er ook leuk uit, volgende keer zal ik zorgen dat er voor het weggaan thuis al een geheugenkaartje in zitmarye schreef:Kletsen tussendoor mag, als je maar wel foto's maakt van die toller in de B1bennie schreef:Dat valt best tegen. Dan ga ik tussendoor kletsen met mensen en vergeet ik foto's te makenJML schreef:Mooi!
Als die honden gewoon wat langzamer gaan, dan is het veel makkelijker om ze op de foto te zetten!.