Ik ben nog altijd bezig met mijn zoektocht over het hele vlieggebeuren, en vraag (weer) om jullie hulp!
Inmiddels weet ik al dat Lufthansa van Dublin op Frankfurt vliegt (de enige maatschappij die huisdieren vanaf Ierland vliegt) en dat dit een goede maatschappij is. Maar, op de site is alleen te vinden dat de hond 'moet kunnen staan' en zich 'makkelijk moet kunnen draaien'. Maargoed, dat is natuurlijk nog al een ruim begrip. Nu hoor ik ook veel mensen dat de bench ook TE GROOT kan zijn?
Heeft er hier iemand ervaringen met het vliegen (liefst met Lufthansa, als Checked bagage)?
Het gaat overigens om een golden retriever. Ik heb nog geen idee wanneer ik met hem zou willen gaan vliegen, maar ik wil gewoon goed voorbereid zijn en geen dubbele kosten maken m et benches enzo. En, weet iemand of ze ook benches verhuren? Ik zou erg graag gewoon even met ze bellen, maar mijn gsm hier is geblokkeerd naar buitenlandse oproepen, en op mail wordt niet gereageerd. Vandaar dat ik het eerst eens hier wil gaan proberen, en anders gaan we over naar plan B!