Ben met Nilo al een tijdje bezig met agility training en hij vind het best leuk! Maar er zijn wat verbeterpunten, waaronder dat hij wat meer aandacht voor mij moet hebben. Hij doet het tijdens een parcour heel goed maar als hij door heeft dat we het laatste toetsel hebben gehad, gaat hij zn eigen weg in plaats van mijn kant op e komen. Ik beloonde hem tot nu toe met voer, van alles wat hij heel lekker vind. Maar dit lijkt toch niet genoeg, het is niet de motivatie om na dat laatste toestel mijn kant op te komen voor een beloning. Vaak wil hij zn beloning dus niet en moet ik hem snel aan zn halsband pakken, wat nu ook niet echt motiveerd. Ik wil graag gewoon lekker enthousiast met hem doen maar dat is dus erg lastig als mijn eerste prioriteit is om hem zo snel mogelijk aan te lijnen.
Ik heb ook al zo'n touw geprobeert maar dat vind hij ook niet echt heel interessant. Hij is wel helemaal gek op apporteren dus ik wil proberen te belonen door een bal weg te gooien binnenkort, maar dan is het even afwachten of hij daarmee niet te lang rond rent

Maar goed, ik ben dus wel op zoek naar meerdere manieren om hem te belonen. Want het moet vooral een leuk spelletjes blijven natuurlijk. Hij is super enthousiast maar dat wil ik ook graag zijn naar hem toe