Hallo, Even laten weten dat Denia het super heet gedaan op haar voorlopig laatste show!
Ze liep goed in draf en stond als een huis! Helemaal trots op mijn meissie. Er waren twee dalmaten aanwezig en helaas waren de gangen van de andere dalmaat beter. Vond ik ook, wat constanter.
De keurmeester vond het een lastige keuze, omdat ze denia erg elegant vond en een hele mooie teef. De andere teef ook erg mooi maar totaal ander type. Ik mocht nog een extra rondje lopen, maar helaas ging ze voor Bayou van het gooibos en niet van denia.
Er stond bij mij geen u zg of g op het rapport. Heel vreemd, maar wel hele mooie lieve woorden.
2 jr. elegant belijnde teef, hoofd in goede verh. Rond goed geplaatst oog, goede hals. Prima schoft rechte rug (lang leve al het fietsen haha) Uitmuntende ribwelving, goeddoorlopen ribben, uitmuntende staartaanzet, Had haar wat duidelijker in de hoeking willen zien, passend bone, goede voeten, goede vacht met vold bevlekking, gaat spoepel.
Ik weet dat denia qua hoekingen iets meer had mogen hebben. Vroeg haar ook of ze dat vooral voor of achter vond en ze zei meteen voor. Dus bekend voor mij. Bevlekking vond ze zelf voldoende, maar zag liever meer stippen. Tja smaken verschillen.. Ik vind iets meer bevlekking ook mooi, maar ben gewned aan denia, dus als ik nu een druk bevlekte zie denk ik, nee toch niet zo mooi.
Ik ben vooral trots op het feit dat ze na veeel heul veul oefenen eindelijk alleen maar heeft gedraaft. Ik ben zelf met haar de ring in gegaan en het was een feestje! Helemaal trots op mijn meissie!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kc nijmegen clubmatch
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier en kruising dalmatier
Always in my mind Beau, stacy en Breska
http://moteados.come2me.nl/ - Locatie: nijmegen
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: kc nijmegen clubmatch
de trots springt van je af! jammer dat je geen beoordeling in de vorm van ZG of G (of U
) hebt gehad, maar samen lekker bezig zijn en dat dan ook nog lukt is véél belangrijker!