Zoooo Mitya is ingeschreven. Nu duimen voor haar laatste puntje of kwartje. Een vriendin van ons zit in het bestuur van de Utrecht en vroeg mij om wat meer info te posten, dus bij deze:
[reclame modus]
Ik heb al een boel gehoord over de show zelf en na de toch wel teleurstellende 2008 editie denk ik dat Utrecht 2010 een heel stuk beter in elkaar zit. (die flutpen voor BOB heeft me nooit losgelaten ) Dit jaar krijgt de BOB een roset, dus dat is een stuk beter! En iedere ingeschreven hond krijgt dit jaar geen saaie medaille, maar als presentje een leuke kleine verrassing. (die ik wel al stiekem weet)
Er komen in ieder geval veel meer stands, ze hebben een goed gevulde winkelstraat met minimaal 25 stands. Er zijn ook non-profit stands aanwezig buiten de overige standhouders. Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat er een hondenforummer de fotograaf zal zijn. Elke winnende veteraan krijgt een foto gemaakt door Ernst, Triplefox op hf. Ik zou toch wensen dat ik een veteraantje had om in te schrijven

Ernst maakt prachtige foto's dus ik ga zelf zeker even bij hem langs!
En wat ik persoonlijk ook niet vervelend vind is dat het parkeren gratis is en benching ook. Bezoekers mogen 2 honden meenemen. De kosten hiervan zijn €5,- per hond. En bedenk maar eens wat de winner kost om te parkeren, iets van 15 euries (let op dat de inentingen van de bezoekershonden in orde zijn, entingsboekje mee dus) En die bezoekers zijn ook welkom bij Ernst om foto's van hun hond te laten maken voor een leuk prijsje!
Er werd mij gevraagd om nog even specifiek te vermelden dat iedere inschrijving een bevestiging krijgt via de email binnen 10 minuten na inschrijven. Ik zie dat er aantal niet iets hebben ontvangen, ze kunnen een mailtje sturen naar het secretariaat:
secretariaat@de-utrecht.nl. Er volgt dan een tweede bevestiging.
Inschrijven kan nog tot 3 oktober! De show is nog niet vol, dus als je nog wilt gaan, ik zou dit jaar Utrecht niet laten schieten!
Voor inschrijven en alle informatie:
http://www.de-utrecht.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (Kan je meteen op zoek of je bekende honden ziet)
[reclame modus off]