Ze werd hiermee 8 ste.
Ik zie nog zat verbeterpunten, maar ik ben er erg blij en tevreden mee

http://www.vimeo.com/14185546
Moderator: moderatorteam
Insteek palen is bewust op safe omdat Caja een open insteek vrij lastig vind.janine schreef:Verbeterpunten hou je altijd..Maar ziet er netjes uit !!!
-De bocht voor de insteek van de paaltjes is wat ruim...
-Na de paaltjes wissel je niet lekker waardoor je haar remt..
-En bij 1 hindernis zou je haar beter aan de andere kant omhalen zodat de looplijn beter is..
Maar als ik dit zo zie..Dan heb ik nog een hele lange weg te gaan..
Gefeliciteerd !
Eager gaat goed heDanielle schreef:misschien leuk om als vergelijk vanuit een andere hoek het winnende rondje te laten zien:
" onclick="window.open(this.href);return false;
ook hier duidelijk nog veel verbeterpunten maar het was gelukkig goed genoeg.
net zo goed als jij met Caja hoor, want op het VP heb je haar dik verslagen (ik was daar 6e). Caja en jij zijn echt super vooruit gegaan! Ik hoop dat ik met eager die raakvlakken weer goed krijg, want het is nu een drama.marye schreef:Eager gaat goed heDanielle schreef:misschien leuk om als vergelijk vanuit een andere hoek het winnende rondje te laten zien:
Raakvlakken is bij Caja ook nog wel een aandachtspuntje haha.Danielle schreef:net zo goed als jij met Caja hoor, want op het VP heb je haar dik verslagen (ik was daar 6e). Caja en jij zijn echt super vooruit gegaan! Ik hoop dat ik met eager die raakvlakken weer goed krijg, want het is nu een drama.marye schreef:Eager gaat goed heDanielle schreef:misschien leuk om als vergelijk vanuit een andere hoek het winnende rondje te laten zien:
Eager verliest er inderdaad veel tijd op en dat is enorm zonde.Danielle schreef:probleem bij eager is dat ze ze of apetraag doet , zie
of ze gaat kannonnehard en springt ze veel te hoog af. Dus ik moet iets gaan bedenken waardoor ze de raakvlakken gewoon op snelheid goed doet. Ze kijkt of er voer/bal ligt, ligt die er niet, dan kruipt ze naar beneden, anders pakt ze wel op snelheid. Heb geprobeerd haar om te vormen naar running contacts maar dat is nu dus jumping contacts geworden
Even met de total touch en ik ben aan het nadenken wat ik er na het seizoen mee wil doen.Danielle schreef:en hoe train jij ze nu?
ellende is dus dat Eager bang is voor de Total Touch. Mijn sheltie vindt hem helemaal geweldig en die doet de kat nu dan ook al supersnel en safe!marye schreef:Even met de total touch en ik ben aan het nadenken wat ik er na het seizoen mee wil doen.Danielle schreef:en hoe train jij ze nu?
Wellicht een idee om iemand anders bij het raakvlak te laten belonen?Danielle schreef:ellende is dus dat Eager bang is voor de Total Touch. Mijn sheltie vindt hem helemaal geweldig en die doet de kat nu dan ook al supersnel en safe!marye schreef:Even met de total touch en ik ben aan het nadenken wat ik er na het seizoen mee wil doen.Danielle schreef:en hoe train jij ze nu?