In onze vakantie in Frankrijk (vogeze) was Takkii helemaal in zijn element. liepen wij te zuchten en te steunen op de soms toch wel erg pittige wandelpaadje in de bergen...Takkii liep voorop....tong op de grond af en toe een slokje vers water uit een watervalletje en weer verder...."kom op baasje waar blijf je nou?"
Na zo'n pittige wandeling van een aantal uren hadden we geen hond aan hem. Dan plofte hij ergens neer in de schaduw en liet zich door niemand meer storen....diepe rust.
maar owee als hij dan zijn riem weer zag....dan kon hij weer niet wachten.
Gelukkig hadden we een zutogordel tuigje bij.Dat voelde toch wel iets veilig dan een gewoon halsbandje. Zeker langs die diepe afgronden en bij de snel stromende riviertjes. Zelf het kabbelende beekjes van de camping veranderde van de ene op de andere dag in een kolkende rivier!
Kortom onze dwergtekkel ontpopte zich tot ware bergtekkel!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
geen DWERG tekkel maar een BERG tekkel!
Moderator: moderatorteam
- dretje
- Zeer actief
- Bever
- Actief
- Mijn ras(sen): Kruizing Teckel - Jack Russel
- Contacteer:
Re: geen DWERG tekkel maar een BERG tekkel!
erg leuk! Nu de foto's 
Kan je mij wat meer vertellen over dat tuigje, vind dat best leuk om te weten. Mijn teckel (natuurlijk ook Takkie) is ook altijd helemaal maf als hij mee gaat wandelen, en binnen is het dan lekker rustig, erg herkenbaar dus jouw verhaal.
Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad!
Kan je mij wat meer vertellen over dat tuigje, vind dat best leuk om te weten. Mijn teckel (natuurlijk ook Takkie) is ook altijd helemaal maf als hij mee gaat wandelen, en binnen is het dan lekker rustig, erg herkenbaar dus jouw verhaal.
Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad!