Zag ik de foto van de winnende grote poedel.
Het maakt mij niks uit hoor, maar is dit niet een beetje coupe windhoos?
Ik weet niet hoe die kapsels zitten, maar die topknot is toch een beetje vreemd?
Of ligt dat aan mij?

Moderator: moderatorteam
Ja, een gevild konijn met nog warme nierenInge O schreef:van die knot weet ik niks af maar die billen doen me heel erg aan een gevild konijn denken.
Dat is aan de linkerkant op de foto hé?Marjoleine schreef:Hoe raar ook, dergelijke toiletten zijn verplicht.
Dus ruk je even los van de billen en concentreer je op de knot graag
Ja, dat is aan de linkerkant.Jaap* schreef:Dat is aan de linkerkant op de foto hé?Marjoleine schreef:Hoe raar ook, dergelijke toiletten zijn verplicht.
Dus ruk je even los van de billen en concentreer je op de knot graag![]()
Niet teveel haar hoor.Machie schreef:Een poedel is zo vreselijk veel mooier als ze gewoon lekker in de korte krulletjes zitten!
Maar die voorkant.. Het lijkt mij op de kop een beetje heel veel haar
Ja, dat dacht ik al. Dank je wel.bouvierpoedel schreef:Op zich is het een mooie kuif en lekker gelakt.
Maar omdat zij met haar arm het oor naar achter schuift om het hoofd op zijn plek te houden komt de topknot gedeeltelijk los te hangen.
Dat laatste viel mij ook op.Soms dan is het ook moeilijk om zo'n gevaarte mooi in model en op zijn plaats te houden ,1 x schudden en het hele gevaarte lijkt op coupe Katrina.
Mooie hond ,mooi pigment ,alleen had ze hem beter neer kunnen zetten met de achterhand.
Ik heb er helemaal geen verstand van maar volgens het bijschrift bij de foto's op de site is het in ieder geval coupe 2009Marjoleine schreef:Ik zat even de uitslagen te checken op de site van Rotterdam en keek meteen even foto's.
Het maakt mij niks uit hoor, maar is dit niet een beetje coupe windhoos?
En wat voor model of ras is dat dan>???Inge O schreef:ik ben allang blij dat daar een keer niét een hond in het 'harmonicavouwmetermodel' staatbouvierpoedel schreef:alleen had ze hem beter neer kunnen zetten met de achterhand..
En u bedoeld.?Kaiou schreef:Ik heb er helemaal geen verstand van maar volgens het bijschrift bij de foto's op de site is het in ieder geval coupe 2009Marjoleine schreef:Ik zat even de uitslagen te checken op de site van Rotterdam en keek meteen even foto's.
Het maakt mij niks uit hoor, maar is dit niet een beetje coupe windhoos?![]()
Dit model of ergerbouvierpoedel schreef:En wat voor model of ras is dat dan>???Inge O schreef:ik ben allang blij dat daar een keer niét een hond in het 'harmonicavouwmetermodel' staatbouvierpoedel schreef:alleen had ze hem beter neer kunnen zetten met de achterhand..
Dat het een foto uit 2009 is volgens de sitebouvierpoedel schreef:En u bedoeld.?Kaiou schreef:Ik heb er helemaal geen verstand van maar volgens het bijschrift bij de foto's op de site is het in ieder geval coupe 2009Marjoleine schreef:Ik zat even de uitslagen te checken op de site van Rotterdam en keek meteen even foto's.
Het maakt mij niks uit hoor, maar is dit niet een beetje coupe windhoos?![]()
Dacht dat dat Holly hobby patchwork helemaal uit was al zo'n 40 jaar.??Inc schreef:gevalletje van een Maximaal Maxima coupe.
Ja joh, ik zat gewoon effe plaatjes te kijken.Kaiou schreef: Dat het een foto uit 2009 is volgens de site![]()
http://www.kynologenclub-rotterdam.nl/s ... C_1594.htm
Waarom zielig het model word niet in zijn huid gesneden >??Jolanda schreef:ik vind het gewoonweg zielig dat ze een hond, in dit geval dus een poedel, zo toetakelen ...... sorry
Omdat ik het niet natuurlijk vindt om een hond een coupe aan te meten die hij/zij van nature niet heeft. En ik weet ook wel dat het geen pijn doet maar waar is dit goed voor ??? Van die geschoren stukken en de rest alsof hij ontploft is. Laat ze er toch gewoon uitzien zoals het hoort. Ik kan het niet zien als kunst, sorry, ik vind het gewoon lelijk. Maar dat is mijn mening ...bouvierpoedel schreef:Waarom zielig het model word niet in zijn huid gesneden >??Jolanda schreef:ik vind het gewoonweg zielig dat ze een hond, in dit geval dus een poedel, zo toetakelen ...... sorry
Die hond is zich niet bewust van wat voor model hij heeft hoor.
Je moet het ook een beetje zien als kunst.
Wilde je nu beweren dat een schapendoes wel natuurlijk is.Jolanda schreef:Omdat ik het niet natuurlijk vindt om een hond een coupe aan te meten die hij/zij van nature niet heeft. En ik weet ook wel dat het geen pijn doet maar waar is dit goed voor ??? Van die geschoren stukken en de rest alsof hij ontploft is. Laat ze er toch gewoon uitzien zoals het hoort. Ik kan het niet zien als kunst, sorry, ik vind het gewoon lelijk. Maar dat is mijn mening ...bouvierpoedel schreef:Waarom zielig het model word niet in zijn huid gesneden >??Jolanda schreef:ik vind het gewoonweg zielig dat ze een hond, in dit geval dus een poedel, zo toetakelen ...... sorry
Die hond is zich niet bewust van wat voor model hij heeft hoor.
Je moet het ook een beetje zien als kunst.
Lelijk mag best, maar zielig? Waarom?Jolanda schreef: Omdat ik het niet natuurlijk vindt om een hond een coupe aan te meten die hij/zij van nature niet heeft. En ik weet ook wel dat het geen pijn doet maar waar is dit goed voor ??? Van die geschoren stukken en de rest alsof hij ontploft is. Laat ze er toch gewoon uitzien zoals het hoort. Ik kan het niet zien als kunst, sorry, ik vind het gewoon lelijk. Maar dat is mijn mening ...
Oh, voordat iedereen ook gaat kijken. Die foto van mij is niet wat het lijkt :N:Marjoleine schreef:Ja joh, ik zat gewoon effe plaatjes te kijken.Kaiou schreef: Dat het een foto uit 2009 is volgens de site![]()
Ik ga verder niet over de foto's.
Inge O schreef:sirene schreef:
Oh, voordat iedereen ook gaat kijken. Die foto van mij is niet wat het lijkt :N:
Ik stak niet zoals een sportster mijn vinger in de lucht omdat ik had gewonnen. Ik wees voor de hondjes dat ze daarheen moesten kijken voor de fotografen. Heb me echt geschaamd voor die fotoEr zijn een heleboel foto's gemaakt en dan kiezen ze die... Ik hoop dat 2010 er snel op staat!
prachtig
!
LOL ik was helemaal niet van plan te gaan kijken maar als je zo begint...sirene schreef:Oh, voordat iedereen ook gaat kijken. Die foto van mij is niet wat het lijkt :N:Marjoleine schreef:Ja joh, ik zat gewoon effe plaatjes te kijken.Kaiou schreef: Dat het een foto uit 2009 is volgens de site![]()
Ik ga verder niet over de foto's.
Ik stak niet zoals een sportster mijn vinger in de lucht omdat ik had gewonnen. Ik wees voor de hondjes dat ze daarheen moesten kijken voor de fotografen. Heb me echt geschaamd voor die fotoEr zijn een heleboel foto's gemaakt en dan kiezen ze die... Ik hoop dat 2010 er snel op staat!