Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gister was Odin ineens in een heel rap tempo van 4 naar 10 paaltjes gegaan (heb dr maar 10) Dat ging echt super bijna zonder fout. Vandaag was ons streven 12 paaltjes en dan een sprong erbij. Nou dat ging toch even iets minder als gister ineens ging hij willekeurig in het midden paaltjes over slaan om gewoon weer verder te rennen. En het heeft wel even geduurd voordat het weer af en toe goed ging. Vooral als hij snel wou gaan dan nam hij soms gewoon maar 2 paaltjes als 1 Terug naar minder paaltjes gaf nog steeds hetzelfde effect dan sloeg hij bv het 4e paaltje over.
Nou even gepauzeerd en wat verschillende dingetjes uitgeprobeerd. Op de cursus doen we het met een koekje dus ik dacht misschien dat het wel even helpt. Nou niet dus hij had er helemaal geen zin meer in toen ik daar me begon Dan maar weer pauze en als ik dan wat met Jola train staat hij echt weer te popelen om te mogen. Dus maar weer een poging. Normaal blijf ik staan maar ik dacht als ik nu mee loop misschien ben ik dan optijd om hem bij te sturen. Nou optijd was ik niet maar het hielp wel ging steeds beter en uiteindelijk zijn we toch aan 12 paaltjes gekomen.
Met de sprong ervoor ging eigenlijk weer boven verwachting. Hij heeft normaal gesproken meer moeite als ik links van hem sta maar met de sprong ervoor lijkt hem dat helemaal niets uit te maken Ik heb er ook maar even een filmpje van gemaakt.
We gaan er nog maar goed op trainen maar ik ben toch wel trots op mn ventje! " onclick="window.open(this.href);return false;
Knap !
hahaha, je enthousiasme is er duidelijk van af te zien én te horen . Gaaf !
Ennee...paaaaaaaaaaaaaaaltjes...bij 12 van die dingen heb je ook een lange adem nodig zeg. :N:
Ja ik heb het hem zo aangeleerd zodat hij niet de neiging heeft om naar mij om te kijken of ik ook wel kom hij neemt ze dus echt helemaal zelfstandig, maar ik kreeg de tip dat ik ook mee moest gaan lopen en voorop lopen omdat ze anders vaak als nog daar problemen mee krijgen Dus ik ga daar nu ook op oefenen
We zijn er eigenlijk net pas mee bezig, maar als het wat vaker zo goed gaat als op het filmpje ga ik er gewoon wat hindernissen omheen bouwen dan moet ik wel mee lopen (zodat ik het zelf niet te vaak ga vergeten )
corason del perro schreef:Ja ik heb het hem zo aangeleerd zodat hij niet de neiging heeft om naar mij om te kijken of ik ook wel kom hij neemt ze dus echt helemaal zelfstandig, maar ik kreeg de tip dat ik ook mee moest gaan lopen en voorop lopen omdat ze anders vaak als nog daar problemen mee krijgen Dus ik ga daar nu ook op oefenen
Ben heel benieuwd wat hij doet als je voorbij loopt