In het vast parcours ging ze geweldig! Bij de paaltjes de eerste keer een foute insteek, daarna keurig erdoorheen! Schutting goed, wip goed, band goed. En toen kwamen we bij de kattenloop. En die had een sensor op de raakvlakken, met een piepje. Jamey liep kattenloop op, piepje ging en ze sprong er snel vanaf... Terug gegaan, nog een keer, en hetzelfde gebeurde. Toen kwam gelukkig reddende engel Danielle, die Jamey eroverheen heeft geholpen, en we hebben vervolgens het parcours goed afgemaakt.
Ik ben echt zooooo trots op haar.
Oké, de jumping ging wat minder (ze sprong door het frame van de band, en met terughalen werd ze onzeker, en dus de rest van het parcours langzaam en steeds stilvallen, waardoor ik uiteindelijk over de MPT ben gegaan), maar ook daar heeft ze de paaltjes na een goede insteek, maar daarna het 2e paaltje missen goed gedaan (dus 1 foutje erop).
Over het spel hebben we het maar niet

Oké, we hebben 3 keer een disk, maar ik ben zo enorm trots om hoe ze liep, en de moeilijke stukken oppakte, voor mij is ze gewoon met het VP zeker kampioen geworden!