Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geen trainingen :(

Moderator: moderatorteam

Chasing Clouds
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australische herder
Aantal honden: 2

Geen trainingen :(

Ongelezen bericht door Chasing Clouds »

Hey,

Door de vrieskoude en de sneeuw zijn alle trainingen hier afgelast. Daarvoor was Elmo drie weken ziek.
Gevolg: sinds begin november niet meer getraind.

Zijn er in België ook binnenlocatie die je kan afhuren? Ik wil namelijk écht niet tot de lente stilliggen. Elmo begint een beetje vervelend te doen :smile: . Hij haalt niet genoeg uit de uren wandelingen die we maken. Soms doe ik in de weilanden achter ons huis gehoorzaamheidsoefeningen, maar die weien liggen er nu ook niet zo geweldig bij.

Ik dacht misschien terug gehoorzaamheid te gaan doen, maar ben er zelf niet zo gemotiveerd voor. De oefeningen zijn erg leuk, maar de wedstrijdklas waar we nu inzitten iets minder. (algemeen sfeertje.... ik doe geen wedstrijden, en dus wordt er bijna geen tijd en energie in ons gestoken als iets niet direct lukt + ik voel me een buitenstaander). Thuis op ons eentje trainen is wél erg leuk. Elmo vindt gehoorzaamheid echt leuk. Zelfs het volgen gaat geweldig goed!

Dus vandaar mijn vraag...
Het lijkt alsof ik Elmo nu tekort doe... Dus ik wil terug trainen!
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”