Om de vuurwerkherrie te omzeilen zijn we afgelopen donderdag naar de Ardennen gegaan. We hadden een nachtje in Durbuy geboekt in hotel Caleche waar we Guus en Sjaakie beiden mee mochten nemen. Hotel Caleche ligt echt midden in het centrum. Voor de deur was er nog een kerstmarkt. Erg leuk.
De kamer was wel erg klein. Deze was 80 euro. Achteraf werd er nog 7 euro per hond gerekend. Ook kocht het parkeren ongeveer 9 euro per dag!
Vrijdag, zaterdag en zondag zaten we in La Roche, villa Clara voor 70 euro per nacht, honden gratis. Villa Clara zat wat dichter in het centrum dan gedacht. De eigenaresse waarschuwde ons voor het vuurwerk. Maar dat viel erg mee, er zijn volgens mij maar 3 vuurpijlen afgestoken. Guus en Sjaakie hebben er door heen geslapen, terwijl Guus als de dood voor knallen is. Het appartement was overigens erg ruim en van alle gemakken voorzien. De winkels in La Roche waren nieuwjaarsdag en zondag ook geopend.
De wandelingen vonden we wat tegen vallen. er staan er meerdere aangegeven in het centrum achter de spar. Maar je loopt veel langs de weg zodat de honden niet los kunnen.
Volgend jaar proberen we een andere lokatie uit. Wat verder van het centrum en hopelijk met leukere wandelroutes.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oud en Nieuw in de Ardennen
Moderator: moderatorteam
-
joev
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): beiden een kruising
- Marina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Oud en Nieuw in de Ardennen
Ik zou zeggen probeer volgend jaar.
Chez Maranoa in Mormont.
Is ongeveer 15 km van Durbuy vandaan.
En daar zijn wel hele mooie wandelroutes.
echt een aanrader
Chez Maranoa in Mormont.
Is ongeveer 15 km van Durbuy vandaan.
En daar zijn wel hele mooie wandelroutes.
echt een aanrader

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.