Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

seizoenplaats met hond

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

heidi66
Actief
Mijn ras(sen): teckel, ooit...

seizoenplaats met hond

Ongelezen bericht door heidi66 »

Wij staan (ja zo heet dat) nu op camping Bakkum van maart t/m oktober. Het is een prachtplek in een prachtomgeving. Aan de ene kant van de campng lopen we het bos in, de andere kant de duinen en daarachter ligt de zee. Een van de mooiste gebieden van Nederland als je t mij vraagt.
Maar een nadeel. Er mogen geen honden. En aangezien ik er naar toe wil werken dat er ooit weer een hond in mijn leven komt moet ik dus ook op zoek naar een camping seizoensplekken of jaarplekken die net zo fijn is maar waar wel honden mogen komen. Ik houd van natuur en privacy op de camping. Dus geen campings waar je naast elkaar en tegenover elkaar staat. Dan kan ik wel hier op drie hoog in Amsterdam blijven :D

Wie heeft tips?
Turbo!
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
Aantal honden: 4

Re: seizoenplaats met hond

Ongelezen bericht door Turbo! »

Klote is dat he met bakkum, mijn schoonvader staat daar en wij gaan er dus al nooit lang heen ivm de honden, en het is zo jammer want het is harstikke mooi daar.
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Ponderosa te Voorthuizen?
dogluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): De Duitse Dog

Ongelezen bericht door dogluna »

Samoza Vierhouten
Afbeelding

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
*Silvia*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Silvia* »

Wij staan al jaren In Haastrecht op Streefland, je hebt div plekken en er mogen honden en het is niet hutje mutje zodat je bij elkaar op het bord zit te kijken.
heidi66
Actief

Turbo! schreef:Klote is dat he met bakkum, mijn schoonvader staat daar en wij gaan er dus al nooit lang heen ivm de honden, en het is zo jammer want het is harstikke mooi daar.
Ja juist met een hond ist daar geweldig zeker in voor en najaar.

de rest: bedankt voor jullie tips ik ga eens kijken daar.
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Waar wil je naartoe?
Mijn vader heeft zijn caravan in Noorbeek staan, onder Maastricht.

Het is een kleine rustige camping met uitzicht over het Noordal.
Er zit redelijk wat ruimte tussen de caravans. Ik ben er nu 2 keer geweest. Ik ben redelijk op mezelf en heb geen last van mn buren gehad.

http://www.camping-grensheuvel.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

dogluna schreef:Samoza Vierhouten
ik ben daar ooit op visite geweest bij iemand die daar een vaste standplaats had, vond het heerlijk daar, je liep zo het bos in!
heidi66
Actief

Waar wil ik naar toe. Nou het is voor de weekeinden. Woon in amsterdam dus limburg is me te ver. Liefst wil ik aan de kust blijven in Noord holland, maar das geen moeten.

Verder vind ik t er toch allemaal erg parkachtig uit zien en op een rijtje met een hekje. Voelt niet als kamperen maar als rijtjeshuis dan voor mij. Maar ik ben een zeur geloof ik.
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund

Ongelezen bericht door Renske »

Drente is mogelijk te ver, maar op deze camping hebben mijn ouders wel regelmatig gestaan: http://www.campingdegoedeweide.nl/index.html.
heidi66
Actief

Ziet er leuk uit. Drente is inderdaad wel een heel eind voor elk weekeinde. Wanneer ik opverjaarsvisite ga bij mijn broer net onder emmen vind ik dat ook altijd zo'n eind. Wel een fijne vakantie provincie. Het liefts ben ik altijd in groningen en Friesland, verrukkelijk landschap. Ruimte, ver kijken, wind, zalig. Gaan elke zomer wel een weekje naar t noorden en t liefst in de winter ook.
Maar voor elk weekeinde is dat helaas ook wat ver rijden. Mischien later als ik met pensioen ga, alhoewel ik dan in die tijd wel door zal moeten werken tot je er dood bij neer valt :roos:

Ik ga iig eens bij wildryck kijken voor een winterplek. Das ook wel in drente, maar in de winter zullen we niet elk weekeinde gaan maar een paar kleine vakantietje kunnen doen. Vind het er ook wel wat druk uit zien maar ook dat zal in de winter anders zijn. Ze hebben bij elke plek een verwarmd eigen sanitair.
http://www.wildryck.nl/verblijf/kamperen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”