Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Smuldier uit assortiment AH
Moderator: moderatorteam
- sandra&sammy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu/Malteser
- Aantal honden: 1
Smuldier uit assortiment AH
Lees net op de site van diervoeding.com dat smuldier uit het assortiment van AH is. Helaas....de AH zit lekker dichtbij en was ideaal om Smuldier te halen. Nu staat er op de site een lijst met supermarkten waar Smuldier nog meer te verkrijgen is, maar helaas zijn dit bijna allemaal supermarkten die niet bij mij in de buurt zitten, op de Hoogvliet en Plusmarkt na.
Gisteren heb ik een alternatief geprobeerd, Rodi. Ik dacht als Sammy dat nou ook lekker vindt dan kan ik nog eens een pak Rodi kopen als Smuldier even niet verkrijgbaar is of ik kom niet bij de Hoogvliet en of Plusmarkt. Maar helaas....Rodi moet meneer niet. Nou vond ik het ook wel een heel verschil met Smuldier, daar zie je nog vlees in zitten en bij Rodi leek het wel een gepureerde prak.
Nou zijn er uiteraard nog genoeg soorten KVV, maar welke is enigszins vergelijkbaar met Smuldier? Ik zou zo graag een alternatief hebben.....
Gisteren heb ik een alternatief geprobeerd, Rodi. Ik dacht als Sammy dat nou ook lekker vindt dan kan ik nog eens een pak Rodi kopen als Smuldier even niet verkrijgbaar is of ik kom niet bij de Hoogvliet en of Plusmarkt. Maar helaas....Rodi moet meneer niet. Nou vond ik het ook wel een heel verschil met Smuldier, daar zie je nog vlees in zitten en bij Rodi leek het wel een gepureerde prak.
Nou zijn er uiteraard nog genoeg soorten KVV, maar welke is enigszins vergelijkbaar met Smuldier? Ik zou zo graag een alternatief hebben.....

Sammy 31-08-2010
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Re: Smuldier uit assortiment AH
Oh balen zeg, ik vond gisteren al dat er zo weinig lag 

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Hmm, bij de AH kost smuldier 46 cent, bij andere supermarkten 69 cent. Verkrijgbaar: ja vast, maar verder...

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4

- sjaak-k
- Zeer actief
Ik heb net (1 minuut terug) 5 dozen besteld, zijn er morgen aldus de beste man. Anders gaan we gewoon over op lotgering. Er zal vast over nagedacht zijn, maar volgens mij is dit geen slimme zet vanuit smuldier 

- Erwina
- Zeer actief
Bij de Hoogvliet hier is het ook 46 cent.sjaak-k schreef:Hmm, bij de AH kost smuldier 46 cent, bij andere supermarkten 69 cent. Verkrijgbaar: ja vast, maar verder...
Welkom Ollie!

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
Misschien de AH mailen waarom dit besluit?
De Jumbo heeft het ook, ook niet duurder en die supermarkt is behoorlijk in opkomst.
Vervelend is het wel, met alles wat ze zomaar besluiten uit de schappen te halen.
De Jumbo heeft het ook, ook niet duurder en die supermarkt is behoorlijk in opkomst.
Vervelend is het wel, met alles wat ze zomaar besluiten uit de schappen te halen.
- Rataplan
- Zeer actief
Ik heb AH net een mail gestuurd. Ik ga er speciaal al mijn boodschappen doen omdat ze daar heel veel smuldier aanbod hebben. :M:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Marina
- Zeer actief
Ik heb gisteren nog wel kunnen halen bij de AH.
Dat zou balen zijn als dat niet meer gaat lukken.
PFFF
Ik moet zeggen normaal bestel ik twee dozen, en ze hadden er maar 1 grmmmmmm
Dat zou balen zijn als dat niet meer gaat lukken.
PFFF
Ik moet zeggen normaal bestel ik twee dozen, en ze hadden er maar 1 grmmmmmm

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- sjaak-k
- Zeer actief
Jumbo verkoopt het voor dezelfde prijs omdat ze een laagste prijs garantie hebben, als AH wegvalt is de eerstvolgende dus 69 centkloesje schreef:Misschien de AH mailen waarom dit besluit?

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Rataplan schreef:Ik heb AH net een mail gestuurd. Ik ga er speciaal al mijn boodschappen doen omdat ze daar heel veel smuldier aanbod hebben. :M:
Ik ben benieuwd welk antwoord je krijgt.
Gelukkig zit hier de Supercoop tegenover de AH en haal ik het daar altijd,dus zolang de Supercoop het heeft heb ik geen probleem.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Rataplan
- Zeer actief
Ja, misschien de C1000 die zit er ook vlakbij. Bij de AH XL was net een mooi groot vriesgedeelte vol met smuldier, tja dan maar twee stopsmarian* schreef:Rataplan schreef:Ik heb AH net een mail gestuurd. Ik ga er speciaal al mijn boodschappen doen omdat ze daar heel veel smuldier aanbod hebben. :M:
Ik ben benieuwd welk antwoord je krijgt.
Gelukkig zit hier de Supercoop tegenover de AH en haal ik het daar altijd,dus zolang de Supercoop het heeft heb ik geen probleem.

- sandra&sammy
- Zeer actief
Bij de Hoogvliet kost een pakje 45 cent....nog goedkoper! Tenminste.....de Hoogvliet in Boskoop, weet niet of ze allemaal dezelfde prijzen aanhouden.....sjaak-k schreef:Hmm, bij de AH kost smuldier 46 cent, bij andere supermarkten 69 cent. Verkrijgbaar: ja vast, maar verder...
hahaha......2-kamerappartement!!!! Ben allang blij dat ik een vriezer kwijt kan. Maar ik ga dit wel doen hoor, voorraadje aanleggen. Als ik mijn vriezer goed indeel (3 lades) dan kan ik aardig wat pakjes kwijt. Iemand een idee hoeveel pakjes Smuldier er in een doos zitten?Nanna schreef:Vriezertje kopen en een voorraadje aanleggen die dan maar uit een andere super komt. Vaak kun je daar wel mee afspreken dat je meerdere dozen tegelijk komt halen.
Heb nu ook 14 pakjes op voorraad. Heb twee Appies leeggekocht

Sammy 31-08-2010
-
- Zeer actief
Ja ik heb maar zon klein vriesvakje en de ah op loopafstand. Haalde gewoon steeds voor 3 dagen tegelijk.
Echt balen dit
Echt balen dit

- sjaak-k
- Zeer actief
- asja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeauxdog x Rottweiler, Bordeauxdog
- Aantal honden: 2
Lotgering vind ik een heel goed alternatief, vind ik er persoonlijk ook nog veel beter uitzien als smuldier

- sandra&sammy
- Zeer actief
Dat deed ik dus ook.....kocht zo'n 4 a 5 pakjes per keer...._Inge_ schreef:Ja ik heb maar zon klein vriesvakje en de ah op loopafstand. Haalde gewoon steeds voor 3 dagen tegelijk.
Echt balen dit
Oke, 12 pakjes is te doen. Maar dan moet ik wel een supermarkt vinden die dit voor mij wil bestellen.....maar ik heb gelukkig de Hoogvliet en de Plusmarkt redelijk in de buurt niet zo dichtbij als de AH.....maar daar kan ik mijn voorraad wel mee op peil houden.sjaak-k schreef:Er zitten 12 pakjes in een doos.
Maar ik baal van de AH!

Sammy 31-08-2010
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Gelukkig zit er naast de AH een Deka hier

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- sandra&sammy
- Zeer actief
Maar dit heb ik helemaal nog nooit in de supermarkt gezien......kan je dat alleen bij de dierenwinkel krijgen? En hoe is dit verpakt? Die hamburgers van Rodi zijn nog het ideaalst, maar helaas wil meneer die niet.....pakje smuldier hak ik in 4-en en doe er dan 2 dagen mee, dat is goed te doen....asja schreef:Lotgering vind ik een heel goed alternatief, vind ik er persoonlijk ook nog veel beter uitzien als smuldier

Sammy 31-08-2010
-
- Zeer actief
Op de site van lotgering staan verkooppunten en je kan het bestellen.
Rodi vinden ze hier niet lekker..en het is dubbel zo duur EN ze moeten er ook het dubbele van eten:s
Had ik zaterdag ook al gekocht, gewoon 800 gram, heb normaal ook 800 gram smuldier voor mijn honden.
Maar dat was dus te weinig kwam ik later achter..
Rodi vinden ze hier niet lekker..en het is dubbel zo duur EN ze moeten er ook het dubbele van eten:s
Had ik zaterdag ook al gekocht, gewoon 800 gram, heb normaal ook 800 gram smuldier voor mijn honden.
Maar dat was dus te weinig kwam ik later achter..

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Hier is het bij de dirk te koop en te bestellen en de AH en dirk zitten gelukkig nog geen 100 meter van elkaar verwijderd.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ik heb het idee dat AH het uit het assortiment haalt omdat er te weinig marge op zit of zo;een chef van de Edah zei me eens dat ze het inkochten voor €0,37 en verkochten voor €0,39.
Is wel een aantal jaren geleden(de Edah bestaat niet meer) maar die marge zal niet veel verschillen lijkt mij.
Is wel een aantal jaren geleden(de Edah bestaat niet meer) maar die marge zal niet veel verschillen lijkt mij.

- sjaak-k
- Zeer actief
Winst is winstmarian* schreef:Ik heb het idee dat AH het uit het assortiment haalt omdat er te weinig marge op zit of zo;een chef van de Edah zei me eens dat ze het inkochten voor €0,37 en verkochten voor €0,39.

- asja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeauxdog x Rottweiler, Bordeauxdog
- Aantal honden: 2
Op de lotgering site staan idd verkooppunten en je kan het ook thuis laten bezorgen.sandra&sammy schreef:Maar dit heb ik helemaal nog nooit in de supermarkt gezien......kan je dat alleen bij de dierenwinkel krijgen? En hoe is dit verpakt? Die hamburgers van Rodi zijn nog het ideaalst, maar helaas wil meneer die niet.....pakje smuldier hak ik in 4-en en doe er dan 2 dagen mee, dat is goed te doen....asja schreef:Lotgering vind ik een heel goed alternatief, vind ik er persoonlijk ook nog veel beter uitzien als smuldier
Het is verpakt per 500 gram, smuldier per 400 geloof ik dus zoveel verschil is dat niet

-
- Actief
- Mijn ras(sen): beauceron
ik heb nog wel een paar pakjes (3 of 4 ) in de vriezer die je zo mag hebben haha
WAT een goor spul is dat zeg !!! nooit meer! vind het er goor, zwart uitzien en zie meer darmpjes enzo als echt lekker vlees.. bleeeh
ik zit weer (ja veel duurder) op de renske tot ik net zo goed maar goedkoper heb gevonden
WAT een goor spul is dat zeg !!! nooit meer! vind het er goor, zwart uitzien en zie meer darmpjes enzo als echt lekker vlees.. bleeeh
ik zit weer (ja veel duurder) op de renske tot ik net zo goed maar goedkoper heb gevonden

L O V E Chip en Jolie mijn lieve beaucerons!
- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Ik haal ook altijd mijn voorraad bij de AH. Ik rij er speciaal voor naar Nederland als ik bij mijn ouders op bezoek ben, dan neem ik ineens alles mee wat er ligt (sorry voor de andere mensen). Meestal komen dan een week later mijn ouders bij mij op bezoek en die plunderen dan ook nog eens de AH, ik heb dus meestal zo'n 40-50 pakjes in de vriezer zitten.
En nu is er EINDELIJK een AH in België, hebben ze geen smuldier meer
nou moet ik een andere winkel zoeken.
En nu is er EINDELIJK een AH in België, hebben ze geen smuldier meer

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ik heb het vermoeden dat AH een heleboel mailtjes gaat krijgen of al heeft;op een ander forum waar ik het had gezet heeft ook al iemand een mail gestuurd.
Het kan AH weleens klanten gaan kosten.
Het kan AH weleens klanten gaan kosten.

- Belle
- Zeer actief
Wat vervelend. C1000 zie ik ook niet in de lijst staan en Super Coop ook niet. Eens kijken wat er dan in de buurt zit.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- sjaak-k
- Zeer actief
Best kans dat het binnen een maand wel terug is hoor
Waarschijnlijk een meningsverschil over de inkoopprijs, AH wil zakken, Smuldier niet... AH stopt met de verkoop. Het kost beide partijen nu geld, diegene met de langste adem wint. Daarom hebben supers ook we eens geen bier of cola van bepaalde merken.

- krullie
- Zeer actief
de c1000 en de jumbo hebben het hier.
voor 45 cent pakje.
om de week heb ik een bestelling bij de jumbo voor 12 stuks.
en als het fout gaat heb ik de c1000 achter de hand.
je kunt ook gewoon eens vragen aan een chef of ze het in het assortiment willen nemen.
heb ik ook gedaan.
voor 45 cent pakje.
om de week heb ik een bestelling bij de jumbo voor 12 stuks.
en als het fout gaat heb ik de c1000 achter de hand.
je kunt ook gewoon eens vragen aan een chef of ze het in het assortiment willen nemen.
heb ik ook gedaan.