Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Veronique & Kyra schreef:Haha, ben je bang dat je je verveelt als de puppen weg zijn
Senna zal wel weer blij zijn om lekker veel en lang te kunnen wandelen
Haha, ik mis de wandelingen.
Ga zelf wel op pad met haar, maar ik vind wandelingen met meerdere honden en mensen toch wel gezelliger.
Veronique & Kyra schreef:Haha, ben je bang dat je je verveelt als de puppen weg zijn
Ga zelf wel op pad met haar, maar ik vind wandelingen met meerdere honden en mensen toch wel gezelliger.
Snap ik ook wel hoor ,zou denk ik hetzelfde hebben.
En je hebt straks gewoon weer een eigen auto, dan kun je zoveel en vaak gaan als je wil
De 10e kan ik trouwens niet, lig dan nog lekker met m'n reet op het strand, maar ga graag weer een andere keer mee!
@ Jeannette: Leuk als je mee wil. Ben benieuwd naar Bo. Senna zal wel helemaal klein zijn tegenover de reus.
Veronique & Kyra schreef:
PattyB schreef:
Snap ik ook wel hoor ,zou denk ik hetzelfde hebben.
En je hebt straks gewoon weer een eigen auto, dan kun je zoveel en vaak gaan als je wil
De 10e kan ik trouwens niet, lig dan nog lekker met m'n reet op het strand, maar ga graag weer een andere keer mee!
Nou, maak me nog jaloerser. Haha, wij spreken snel weer af!
ik ga ook mee met de 2 kerels!! gezellie om jou en Senna weer te zien!! kan je eindelijk ook Solo ontmoeten en kijken of je iets van een stabij terug kan zien in zijn gedrag (bv het leuke blaffen in de oren van de andere honden )
tkuijernl schreef:ik ga ook mee met de 2 kerels!! gezellie om jou en Senna weer te zien!! kan je eindelijk ook Solo ontmoeten en kijken of je iets van een stabij terug kan zien in zijn gedrag (bv het leuke blaffen in de oren van de andere honden )
Dat is geen stabij gedrag natuurlijk, dat is Senna gedrag
tkuijernl schreef:ik ga ook mee met de 2 kerels!! gezellie om jou en Senna weer te zien!! kan je eindelijk ook Solo ontmoeten en kijken of je iets van een stabij terug kan zien in zijn gedrag (bv het leuke blaffen in de oren van de andere honden )
Dat is geen stabij gedrag natuurlijk, dat is Senna gedrag
Ik zou wel mee willen, maar ik moet tot 13.00 werken en het is voor mij 50 minuten rijden. Dus als jullie pas om 14.00 gaan zou ik wel mee kunnen.
Laat maar weten, anders ga ik gewoon weer een andere keer mee.
Als het na 14.00 is (liever nog 14.30) dan meld ik mij ook aan. Onder voorbehoud dat ik op tijd klaar ben met werken, maar dat kan ik een dag van tevoren pas inschatten denk ik.
Heeft er iemand bezwaar tegen als we eventueel Quasar meenemen? In principe aangelijnd maar als hij los gaat krijgt hij een muilkorf om.
Hij heeft overigens nog nooit gebeten, maar just in case.
Mit schreef:Heeft er iemand bezwaar tegen als we eventueel Quasar meenemen? In principe aangelijnd maar als hij los gaat krijgt hij een muilkorf om.
Hij heeft overigens nog nooit gebeten, maar just in case.
het liefst zou ik eens mee gaan op zo'n wandeling maar ik weet niet of voor mij de 10e uit komt (sowieso woont mijn moeder net ver van Vianen af). Als we in NL zijn dan komen we misschien wel