frank-bobby schreef:oh dat lijkt me super om een keer heen te gaan
moet je de honden daar ook uitlaten of kan dat in de tuin daar?
en kan je de honden daar ook buiten in de tuin laten als je een paar uurtjes weggaat of kan je ze dan beter binnen opsluiten? ik neem aan dat er geen anderen mensen incl de eigenaar in die week het erf op komt ?
Zoals altijd op een vakantiewoning is het (ik zou bijna zeggen 'uiteraard') niet de bedoeling dat je de honden in de tuin uitlaat. Ongelukjes moet je opruimen (zo staat het hier ook beschreven).
Honden zullen (waarschijnlijk, maar dat kreeg ik niet gevonden) niet alleen in de vakantiewoning achter mogen blijven. Dat mag namelijk (vrijwel) nergens. Ook terecht; men zit niet te wachten op schade of overlast; de huis-eigenaren niet, maar de honden-eigenaren ook niet uiteraard.
Het lijkt me dan weer dat niemand op het erf komt, maar of je andere dieren eruit houdt... ik zou zeggen "zie website"
Voor ons lijkt het ideaal; wij hebben weliswaar een wat lastige hond, maar (zoals ik begrijpt uit de omschrijving van TS) niet zo'n lastige als TS. Wandelingen in de omgeving gaan prima; honden zijn toch in vreemde omgeving altijd aangelijnd.
Suzanne