Madam is inmiddels twee keer gedekt en zal dan als alles goed gaat begin November puppies verwachten. Zoals sommige wel weten is dit nest ook van Sonja(Huaca Viringo), ik ben eigenlijk “maar” de verzorger. Toch zie ik het ook wel als mijn eigen nestje hoor

Chupa de “lover” van Madam is hier nog steeds te logeren. Super gezellig! Ze hebben zondagnacht na hun overwinningen op de Eurodogshow het voor het eerst gedaan. Madam gilde de hele boel bij elkaar, en daarna was het zuchten, kreunen, en miepen. Omdat ik dit nog nooit had meegemaakt(een teef die zooo gilt!) kreeg ik de slappe lach. Oke misschien ook gewoon wat gegiechel omdat ik het best spannend vond dat het hup zo snel even lukte. Mijn vriend werd boos…en vond dat ik eens even heel gauw moest ophouden want dit was wel heull zielig hoor! Hihi.. Madam lag bij hem in zijn armen te kreunen….
Madam Jeanette de Huaca Viringo X E-Ceramio de Mochicachimu

Beide ook getest en vrij bevonden van erfelijke oogafwijkingen, en vrij van patella luxatie.
Hij mag nog 1 of 2 keer dekken, even afhankelijk van hoe vaak Madam nog wil. En dan gaat hij weer terug naar Yvette(want die mist al dat geknuffel wat hij zo graag doet vast heeeel erg), en gaan wij hier wat spannende weekjes tegemoet..