Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Marsya uit Turkije

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Annestiekje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 1

Marsya uit Turkije

Ongelezen bericht door Annestiekje »

Afbeelding

Dit lieve kleine meisje komt uit turkije en is nu bijna een jaar jong. Zij is daar toen zij 4 weken jong was ook levend begraven, maar in tegenstelling tot star uit Malta stak bij Marsya alleen het topje van de staart boven de grond uit.
Zij is godzijdank gevonden door toch echte dierenvrienden die zich over haar ontfermd hebben. Zo is zij doormiddel van een stichting naar ons toe gekomen in Balkbrug. En het is ongelooflijk maar waar, de LIEFDE die je van dit soort honden krijgt is onvoorstelbaar en hoe ze de mensen nog vertrouwen.
Zo is dit lieve dametje afgelopen keer met ons mee geweest naar Doorn, daar werd Date a Dog gehouden.
Dit is een dag waar diverse asielen uit Nederland hun honden aan hun misschien toekomstige baasje kunnen voorstellen doormiddel van het lopen op de catwalk en aan het eind van de dag een wandeling te maken met hun potentiele baasjes.

Het lieve meisje heeft heel veel aandacht gekregen en mocht daarom ook met Fabienne de Vries op de foto en binnen 2 dagen heeft zij haar nieuwe gouden mandje gevonden en daar krijgt ze nu alle liefde van de wereld.
Ik ben blij dat ik dit soort hondjes mag kennen en hen wat mag leren. Toppertjes zijn het stuk voor stuk en ze verdienen het zo!!Afbeelding

Wij hadden in totaal 5 honden bij ons en zij hebben alle 5 doormiddel van deze dag hun gouden mandje gevonden
Afbeelding
My home is .... where my dog is..........
Wat missen we je lieve kleine brompot.... 20-12-2002 - 22-09-2011
sads
Actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog
Old English bulldog/American Pitbull
Aantal honden: 3

Re: Marsya uit Turkije

Ongelezen bericht door sads »

Om ziek van te worden....... :jank:
GROETJES SAN, DODGE, CHEVY EN BUBBELS
marion nijboer
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): x garafiano/herder

Re: Marsya uit Turkije

Ongelezen bericht door marion nijboer »

geweldig dat deze hond weer een nieuw thuis heeft gevonden..Ga zo door....De pup die wij hebben is in een vuilcontainer gevonden in spanje...Die gene die dat gedaan heeft weet niet wat ie mist want nog nooit hebben wij zo`n leuke hond gehad..Dit is onze derde..De andere 2 kwamen uit nederlandse asiels en zijn door ouderdom gestorven..Ook wij zijn blij dat zo`n dier in ons leven is gekomen..
[img]en%20dan%20na%20de%link[/img].[https://lh4.googleusercontent.com/-Ue3B ... rros-1.jpg]
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”