Broer is gecrastreerd en papa niet. Bo zou pas nu loops moeten zijn. Ze is 3,5 jaar oud en vanaf dat haar eerste loopsheid was het keurig om de 6mnd. Dit keer dus niet, wat wij dus niet doorhadden. Ze is het blijkbaar geworden tijdens haar verblijf in de kennel.
1.5 week terug merkte wij ineens wat ander gedrag van haar, zag ik ineens dat ze dikker werd en grotere tepels.
Afgelopen maandag gelijk naar de d.a, die kon niet voelen of ze wel of niet drachtig was.
Woensdag erna afspraak voor echo en jawel hoor....daar waren ze dan....sowieso al 3 vol in beeld.
Dus nu als een speer info en spullen aan het verzamelen.
Bo is een kruising Jack Russel x Maltezer. En gedekt door Maltezer.
Ze wordt met de dag dikker en is stukken rustiger als we gewend zijn. Zoekt wel constant je op, wil steeds bij je liggen.
Je zou er achtervolgingswaanzin van krijgen
Nu kregen we als advies om iedere dag te temperaturen vanaf deze week. Maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Ze adviseerde nl smorgens, maar now way dat ik dat alleen voor elkaar krijg. Ze is erg klein, maar dan kom ik toch handen te kort!
Ik neem aan dat het ook gewoon op een ander tijdstip kan, als je maar dat tijstip aanhoud?
Aangezien we niet precies weten wanneer ze gedekt is, lijkt het me handig als ik haar temp. in de gaten hou.
Enfin, ik zou heeeel graag tips en adviezen krijgen van jullie, zodat ik het beste kan doen voor ons dametje en de pups.
Gr Wendy