Ze kijkt hier nog wel wat beledigd na haar eerste pluksessie
Moderator: moderatorteam

Dank je welPool schreef:Ik vind het in ieder geval een super leuk hondje!! Een heerlijk koppie staat erop!
Vind ik ook hoor en als ik Boyke en Sidney naast elkaar zie lopen, zie je best veel gelijkenis. Jullie Jamy is ook mooi uitgegroeid hoorHillieS schreef:Ik vind haar nog steeds best veel van onze Jamie weg hebben, half Border Terriër, half ???
Vooral het baardje vind ik vrij border achtig....
En die beledigde blik van na het plukken... Heel herkenbaar:
Langer en groter inderdaadFlevo Bordertje schreef: Vind ik ook hoor en als ik Boyke en Sidney naast elkaar zie lopen, zie je best veel gelijkenis. Jullie Jamy is ook mooi uitgegroeid hoorEen soort langere, grotere border terriër geworden
Dat gezicht van hem op de foto, zo kan Boyke ook precies kijken

Ja, ze is echt nu pas uitgegroeid, denk ik, indrdaad wat breder geworden. Ze is nu slanker dan ze was, ze kreeg daar gewoon geen beweging en waarschijnlijk geen al te best voerLillith schreef:Ze is leuk...fijn dat ze het zo goed doet...
Haar koppie lijkt wel wat breder, zwaarder te zijn geworden.
Nee sorry, dat zie ik echt niet terugFlevo Bordertje schreef:Weer allebei bijna goedZe is en cairn-hussel kruising
Ziet nou niemand dat stukje tekkel in haar??? Ik wil zo graag een ruwhaar tekkel
Mmmm, er zit niets anders meer op danAimee schreef:Nee sorry, dat zie ik echt niet terugFlevo Bordertje schreef:Weer allebei bijna goedZe is en cairn-hussel kruising
Ziet nou niemand dat stukje tekkel in haar??? Ik wil zo graag een ruwhaar tekkel
Dat wordt toch een ruwhaar teckel aanschaffen
Ja natuurlijk wel. Hoe denk je anders dat een black-and-tan Hussel ontstaat? 9 van de 10 keer een kruising van een Jack Russell met een black-and-tan teckel. Lijkt me dus helemaal niet gek dat je dat kwart teckel ziet in jouw hondje. Op de foto waarop ze zit, zie ik ook typische teckelpootjes/voetjes.Flevo Bordertje schreef:Weer allebei bijna goedZe is en cairn-hussel kruising
Dat leek mij met mijn beperkte kennis van de genetica ook redelijk waarschijnlijk jaShooting Star schreef:Ja natuurlijk wel. Hoe denk je anders dat een black-and-tan Hussel ontstaat? 9 van de 10 keer een kruising van een Jack Russell met een black-and-tan teckel. Lijkt me dus helemaal niet gek dat je dat kwart teckel ziet in jouw hondje. Op de foto waarop ze zit, zie ik ook typische teckelpootjes/voetjes.Flevo Bordertje schreef:Weer allebei bijna goedZe is en cairn-hussel kruising
Zelf vind ik idd dat ze verder verbazingwekkend veel op een Border Terriër lijkt. Zo blijkt waarschijnlijk wel weer hoe de Border ooit is ontstaan, uit welke kruisingen
Van Aimee's cardigan bedoel je denk ik? Ik kan je hondje niet echt goed zien, maar ik zag dat je een topic hebt geopend en zal eens kijkenamyyy55 schreef:Even offtopic, maar bij mijn onderschrift, heeft mijn hondje niet wat weg van jou Welsh corgi cardigan?