Vanochtend de boel ingeladen, en samen met Lune, Pompidou en Kobus (zoon van Lune) op naar de show in Bleiswijk. Ik twijfelde nog steeds of ik Pompidou wel voor zou brengen na haar ongelukje.
Maar vanochtend was ze flink tierig, en ik had het idee dat ze dat wel zou kunnen. Maar goed, eigenlijk had ik dr niet gewassen, niet bijgewerkt niks. Dus op show Marlou aangeschoten een mede bgv shower en eigenaar, en gevraagd of ze me wilde helpen met Pompidou bij te werken.
Oftewel, haar hoofd bijgetrimd, en een borstel door dr haar, en gaan.
Pompidou kreeg een 1U in de Jeugdklasse (haar eerste jeugdpunt dus). En voor mij totaal onverwacht na onze laatste show (clubmatch waar ze gediskt werd om gebit). Inmiddels staat het gebit tang en er valt geen tandje meer achter, maar goed, ik ging er wel van uit dat ze daardoor misschien een mindere kwalificatie zou lopen. Maar ze had een perfect keurrapport.
11 maanden, Alles past mooi bij elkaar. Heeft nog tijd nodig in lichaam. Mooi gestrekt hoofd, met goede verhoudingen schedel - voorsnuit. Goed gevormd oog. Goede neus + pigment. Goede baard.
Soepel oor, goede hals-rug belijning. In vrije stand toont zij een goede hoeking. VOor en achter normaal rechte benen. Borst tot ellebogen. Goede billen (hahahaha lekker kontje

En als afsluiter werd ze ook nog eens reserve beste teef van de 4 teven. Dus haar eerste res cac.
Lune deed het ook geweldig. Ondanks dat we niet met strak lijntje mochten lopen, en ze een paar keer een loopje met me wilde nemen (lune heeft nogal een eigen willetje hahaha). Lune werd van de 4 teven in de openklasse 2e met een Uitmuntend.
Haar keurrapport: Zeer fraai rasbeeld, met vrouwelijke uitstraling. Met goede verhouding hoogte - lengte. Mooie zwarte neus, mooi oog, goed pigment. Goed behang en soepele oren. Goede boven en onderbelijning. Rechte benen, normaal gehoekt. Gaat met Allure, Typische staartdracht.
Keurrapport van Kobus krijg ik nog doorgemaild, maar het kwam er op neer dat ze het een mooie hond vond, maar die nog wel ringtraining nodig heeft. Wel veel potentie, en kreeg een 2U in de jeugdklasse.
Ik ben in ieder geval trots op Lune en mijn De La Maison Des Femmetjes. Het was een voor mij spetterende entree in ieder geval op een officieele show met de 2 jonge dreutels.