Margo
Moderator: moderatorteam
en dan nog je Entree geldRenske schreef:Voor bezoekers, kun je snel voordeliger met de trein reizen. Treinkaartje van de Kruidvat kost €12,50.
Dit staat zwart op wit.crutz schreef:werd dat niet bij de Eurodogshow in Leeuwarden ook vooraf geroepen dat het parkeer tarief zo hoog was? Wij hebben uiteindelijk voor 4 euro geparkeerd toen, dus dat viel alles mee
Of even kijken of de kaartjes van de Kruidvat er nog zijn, scheelt ook weer bijna €9,-.sbientje schreef:ik ga ook maar met de trein, retourtje met korting is 21,20.
ja dat zou ook kunnen iddRenske schreef:Of even kijken of de kaartjes van de Kruidvat er nog zijn, scheelt ook weer bijna €9,-.sbientje schreef:ik ga ook maar met de trein, retourtje met korting is 21,20.
NeeS@ndr@ schreef:tja, als je niet gaat houdt je geld over, nou je, je bent het niet kwijt dan
Ja maar de top loopt daarNanna schreef:Niemand staat met een revolver op je hoofd gericht te roepen dat je móet gaan hoorgoud schreef:Vanochtend een mailtje van de Winner. Parkeren € 15.50, en om er met een camper te staan € 41.50!!!! En dan mag je niet eens slapen erin. Schandalige prijzen.![]()
Je zou bijna thuis blijven!
Margo
Je kan denk ik ook wel met mij meerijden. Ik denk namelijk dat ik zelf rij. Heel misschien met de fokker mee, dan gaat het niet.sbientje schreef:ja dat zou ook kunnen iddRenske schreef:Of even kijken of de kaartjes van de Kruidvat er nog zijn, scheelt ook weer bijna €9,-.sbientje schreef:ik ga ook maar met de trein, retourtje met korting is 21,20.Ga ik ff bekijken
Alleen moet ik dan zo vroegnathalie schreef:Je kan denk ik ook wel met mij meerijden. Ik denk namelijk dat ik zelf rij. Heel misschien met de fokker mee, dan gaat het niet.sbientje schreef:ja dat zou ook kunnen iddRenske schreef:Of even kijken of de kaartjes van de Kruidvat er nog zijn, scheelt ook weer bijna €9,-.sbientje schreef:ik ga ook maar met de trein, retourtje met korting is 21,20.Ga ik ff bekijken
Wat een denigrerend geneuzelbouvierpoedel schreef:Ja maar de top loopt daarNanna schreef:Niemand staat met een revolver op je hoofd gericht te roepen dat je móet gaan hoorgoud schreef:Vanochtend een mailtje van de Winner. Parkeren € 15.50, en om er met een camper te staan € 41.50!!!! En dan mag je niet eens slapen erin. Schandalige prijzen.![]()
Margoen je wilt dat decadente honden gedoe
niet missen want je wilt er wel bij horen hoor.
![]()
Ach je wauweld een beetje.under the red sky schreef:Wat een denigrerend geneuzelbouvierpoedel schreef:Ja maar de top loopt daarNanna schreef:Niemand staat met een revolver op je hoofd gericht te roepen dat je móet gaan hoorgoud schreef:Vanochtend een mailtje van de Winner. Parkeren € 15.50, en om er met een camper te staan € 41.50!!!! En dan mag je niet eens slapen erin. Schandalige prijzen.![]()
Margoen je wilt dat decadente honden gedoe
niet missen want je wilt er wel bij horen hoor.
![]()
Er zijn ook mensen die gewoon voor hun lol naar shows gaan en daar wel een paar centen voor over hebben. Ieder z'n hobby toch?
tnxmercedes2803 schreef:* pssstttt...ik heb nog 1 Kruidvat treinkaartje in de aanbieding - 12.95 (als ik me niet vergis) * doe maar pb voor de geinteresseerden
= gereserveerd
idd. En aangezien ik toch al ging, neem ik voor 4 tientjes meer de hond ook wel mee. 15.50 parkeren + 15 euro entree + kosten eventule catalogus... Tsja, nu heb ik ruim 50 euro betald voor mij+hond+boekkie. En dan nog 15.50 parkeren erbij op... Boeiend. Ik vind showen en vooral het shoppen leuk. En ja, het is heel duur, maar dat is toch vooraf bekend?bouvierpoedel schreef: Maar even goed is het heel leuk om te kijken en je te vergapen aan mooie honden ,kraampjes en mensen..
edit - nevermind, je gaat natuurlijk showenMachie schreef:idd. En aangezien ik toch al ging, neem ik voor 4 tientjes meer de hond ook wel mee. 15.50 parkeren + 15 euro entree + kosten eventule catalogus... Tsja, nu heb ik ruim 50 euro betald voor mij+hond+boekkie. En dan nog 15.50 parkeren erbij op... Boeiend. Ik vind showen en vooral het shoppen leuk. En ja, het is heel duur, maar dat is toch vooraf bekend?bouvierpoedel schreef: Maar even goed is het heel leuk om te kijken en je te vergapen aan mooie honden ,kraampjes en mensen..
Eerder inschrijven... Volgensmij was ik 57 euro kwijt - entre maakt 42 euro voor de keuring van de hond. Ja, heel veel voor 5 minuten maar ach.. 3 rondjes agility lopen kost je ook 15 euro ofzo...nathalie schreef:Ja, sabine, we gaan al rond 7 uur weg.. Zie je daar dan wel!
Ik vind ook dat je niet zo hard moet zeuren als je ingeschreven hebt. Iedereen weet dat het duur parkeren is bij o.a. de Ray. Als je dat er al niet voor over hebt, dan schrijf je gewoon niet in. Het is geen verplichting. Zo'n dag kost nou eenmaal een hoop geld. 70 inschrijfgeld, 15 parkeren, ik denk zo'n 40 euro benzine voor mij. En dan nog shoppen. Maar goed, je bent er wel weer een dag mee weg.
Ik wist nog helemaal niet of ik dan wel kon. Dan betaal ik liever 69 euro en dat ik zeker weet dat ik kan, dan dat ik 57 euro betaal en niet kan..Machie schreef:Eerder inschrijven... Volgensmij was ik 57 euro kwijt - entre maakt 42 euro voor de keuring van de hond. Ja, heel veel voor 5 minuten maar ach.. 3 rondjes agility lopen kost je ook 15 euro ofzo...nathalie schreef:Ja, sabine, we gaan al rond 7 uur weg.. Zie je daar dan wel!
Ik vind ook dat je niet zo hard moet zeuren als je ingeschreven hebt. Iedereen weet dat het duur parkeren is bij o.a. de Ray. Als je dat er al niet voor over hebt, dan schrijf je gewoon niet in. Het is geen verplichting. Zo'n dag kost nou eenmaal een hoop geld. 70 inschrijfgeld, 15 parkeren, ik denk zo'n 40 euro benzine voor mij. En dan nog shoppen. Maar goed, je bent er wel weer een dag mee weg.
Daar heb je dan ook weer groot gelijk innathalie schreef:
Ik wist nog helemaal niet of ik dan wel kon. Dan betaal ik liever 69 euro en dat ik zeker weet dat ik kan, dan dat ik 57 euro betaal en niet kan..
Helaas is daar alles afgesloten, ze zijn niet achterlijk natuurlijkLongFields schreef:Als je je auto niet onder de RAI zelf parkeert maar wat verder weg, zal je ongetwijfeld ook minder hoeven te betalen.
Ik zet mijn auto wel altijd dichtbij neer, vind ik toch prettiger. Dan maar even slikken en die 15,50 euro betalen.