Dit zal haar eerste nestje worden, mits de dekking lukt natuurlijk..
Hier een foto van Svarri:

En van haar lover Petter:

Duimen jullie voor me dat de dekking lukt?
Moderator: moderatorteam

Nee, hij woont bij AmsterdamRenske schreef:Ik duim voor je voor een mooi nestje! Het is een vrij onbekend ras, heb je voor de vader ver moeten reizen?

Ik heb wel enkele aanvragen, dit ras krijgt maar kleine nestjes (gemiddeld 2-3). Op zich valt het wel mee om belangstellenden te vinden, meestal komen ze toch bij een andere Lundehund-fokker terecht die vindt dat de pups een mooie stamboom hebben.Nanna schreef:Heb je al gegadigden voor een pup? Lijkt me best moeilijk met zo'n onbekend ras. Of misschien juist niet?
En ga je zelf ook wat houden?

Jij bent altijd welkomMonaToetje schreef:Wat een knap stel![]()
![]()
Ik zal duimen dat de dekking lukt en je over ongeveer 9 weken een nest mooie en gezonde pups mag verwelkomen.
Als ze er zijn kom ik zeker een keer met ze knuffelen.
Linda

Nog niet, maar we hebben geduld, ze staat steeds langer..MonaToetje schreef:En....is de dekking al gelukt?

Eén van de honden van die vrouw is een volle broer (uit een eerder nest) van Svarri.Lin-C schreef:Ohhh wat leuk! In mijn zoektocht naar een tweede hond kwam ik ook uit op de Lundehund. Er woont hier in de buurt ook een mevrouw met (ik geloof) 3 Lundehunden. Ik heb alleen gelezen dat ze nogal moeilijk zindelijk te krijgen zijn?

Ze houd het wel spannendVorkje schreef:Nog niet, maar we hebben geduld, ze staat steeds langer..MonaToetje schreef:En....is de dekking al gelukt?

Ohja? Wat grappig. Naast die vrouw loopt er ook nog een mevrouw met 1 Lundehund. Het zijn niet echt hondjes die je vaak ziet maar hier toevallig wel, haha. Oke, maar het is dus wel belangrijk dat je heel erg goed oplet omdat er anders ongelukjes gebeuren. Ik vind ze qua uiterlijk en gedrag leuk en mooi.....Vorkje schreef:Eén van de honden van die vrouw is een volle broer (uit een eerder nest) van Svarri.Lin-C schreef:Ohhh wat leuk! In mijn zoektocht naar een tweede hond kwam ik ook uit op de Lundehund. Er woont hier in de buurt ook een mevrouw met (ik geloof) 3 Lundehunden. Ik heb alleen gelezen dat ze nogal moeilijk zindelijk te krijgen zijn?Ze heeft 3 reuen.
Qua zindelijkheid viel het met Svarri reuze mee, toen ze 4mnd was, was ze zo goed als zindelijk. Tijdens haar loopsheid heeft ze nog wel eens een ongelukje, maar dat komt dan door mijn onoplettendheid. Als ze zich bij de deur meldt, moet ze ook binnen 5min naar buiten, anders plast ze in huis. Maar zolang je oplet, hoeft dit geen probleem te zijn.