Weet iemand hier meer over?
Het viel overigens ook op, dat ze echt een veel langere, spitsere snuit had dan Bailey: ze zaten zo lekker aan elkaar te likken en "kussen" dat we dat goed konden bestuderen.
Moderator: moderatorteam

Nanna schreef:Ja, crème komt voor maar ik dacht niet dat het echt erkend is.
Ze worden volgens mij als (weliswaar te lichte) abrikoos uitgebracht.

Die papilotten zijn oook niet om de hond schoon te houden maar meer om geen klitten te krijgen en dat het lange haar niet voor de ogen hangt en de oorharen niet in zijn vretens bak komen of stuk gekauwd worden.BAILEYSBAASJE schreef:Dank voor de reacties. Het viel me dus op dat ze niet zo wit was als Bailey (die buiten met natuurlicht - en als het niet sneeuwt natuurlijk - veel witter lijkt dan ze is) maar ook niet egaal van kleur was: hier en daar wat lichter dan de rest. Het snoetje was helemaal glad en vond ik persoonlijk daarom ook wat grauwig lijken. Lief beest en lekker wild. Ik dacht wel dat die papillotten niet zo idioot veel nut hadden aangezien ze los was en het veld in dat parkdeel 1 grote modderpoel is. Papillotten of niet, ze zal aardig zwart zijn geweest naderhand, dus ze zal toch gewassen moeten worden voordat ze weer kan showen.

Ongeacht de reden voor de papillotten: ik neem aan dat als ze gewassen moet worden, die papillotten toch uit gaan en haar dat nat wordt, of dat nu door modderwater of badwater komt, klit toch altijd wel een beetje.bouvierpoedel schreef:Die papilotten zijn oook niet om de hond schoon te houden maar meer om geen klitten te krijgen en dat het lange haar niet voor de ogen hangt en de oorharen niet in zijn vretens bak komen of stuk gekauwd worden.BAILEYSBAASJE schreef:Dank voor de reacties. Het viel me dus op dat ze niet zo wit was als Bailey (die buiten met natuurlicht - en als het niet sneeuwt natuurlijk - veel witter lijkt dan ze is) maar ook niet egaal van kleur was: hier en daar wat lichter dan de rest. Het snoetje was helemaal glad en vond ik persoonlijk daarom ook wat grauwig lijken. Lief beest en lekker wild. Ik dacht wel dat die papillotten niet zo idioot veel nut hadden aangezien ze los was en het veld in dat parkdeel 1 grote modderpoel is. Papillotten of niet, ze zal aardig zwart zijn geweest naderhand, dus ze zal toch gewassen moeten worden voordat ze weer kan showen.

Ja en wat is nu je punt dan.??BAILEYSBAASJE schreef:Ongeacht de reden voor de papillotten: ik neem aan dat als ze gewassen moet worden, die papillotten toch uit gaan en haar dat nat wordt, of dat nu door modderwater of badwater komt, klit toch altijd wel een beetje.bouvierpoedel schreef:Die papilotten zijn oook niet om de hond schoon te houden maar meer om geen klitten te krijgen en dat het lange haar niet voor de ogen hangt en de oorharen niet in zijn vretens bak komen of stuk gekauwd worden.BAILEYSBAASJE schreef:Dank voor de reacties. Het viel me dus op dat ze niet zo wit was als Bailey (die buiten met natuurlicht - en als het niet sneeuwt natuurlijk - veel witter lijkt dan ze is) maar ook niet egaal van kleur was: hier en daar wat lichter dan de rest. Het snoetje was helemaal glad en vond ik persoonlijk daarom ook wat grauwig lijken. Lief beest en lekker wild. Ik dacht wel dat die papillotten niet zo idioot veel nut hadden aangezien ze los was en het veld in dat parkdeel 1 grote modderpoel is. Papillotten of niet, ze zal aardig zwart zijn geweest naderhand, dus ze zal toch gewassen moeten worden voordat ze weer kan showen.

Heel simpel, die papillotten in is gewoon dierenmishandeling. Het gaat niet om het leuke gesprek, de kleur of wat ook maar om iemand een verwijt te maken met een omwegbouvierpoedel schreef:
Ja en wat is nu je punt dan.??
chrico schreef:Heel simpel, die papillotten in is gewoon dierenmishandeling. Het gaat niet om het leuke gesprek, de kleur of wat ook maar om iemand een verwijt te maken met een omwegbouvierpoedel schreef:
Ja en wat is nu je punt dan.??![]()
Als je het verschil met modderwater en badwater niet weet vraag ik mij af hoe je afwas eruit ziet
En jij bent weer uit op een relletje met jesbientje schreef:chrico schreef:Heel simpel, die papillotten in is gewoon dierenmishandeling. Het gaat niet om het leuke gesprek, de kleur of wat ook maar om iemand een verwijt te maken met een omwegbouvierpoedel schreef:
Als je het verschil met modderwater en badwater niet weet vraag ik mij af hoe je afwas eruit ziet![]()

Geloof dat jou eerste 2 woorden de hele lading dekt.chrico schreef:Heel simpel, die papillotten in is gewoon dierenmishandeling. Het gaat niet om het leuke gesprek, de kleur of wat ook maar om iemand een verwijt te maken met een omwegbouvierpoedel schreef:
Als je het verschil met modderwater en badwater niet weet vraag ik mij af hoe je afwas eruit ziet

ik ben niet zo'n reller maar ik moest hier wel om lachenbouvierpoedel schreef:En jij bent weer uit op een relletje met jesbientje schreef:chrico schreef:Heel simpel, die papillotten in is gewoon dierenmishandeling. Het gaat niet om het leuke gesprek, de kleur of wat ook maar om iemand een verwijt te maken met een omwegbouvierpoedel schreef:
Als je het verschil met modderwater en badwater niet weet vraag ik mij af hoe je afwas eruit ziet![]()
![]()
![]()
antwoord zeker.