Zie hier de halfbroer van Zola:

Kan iemand mij uitleggen waarom dat in Nederland niet mogelijk is

...of wat er nodig is om het mogelijk te maken

Moderator: moderatorteam
Waarschijnlijk kijken ze naar alles wat genoemd is in de rasstandaard met uitzondering van de vachtsjaak-k schreef:Hoe doen ze dat dan? Iets keuren waar nagenoeg geen rasspecifieke kenmerken inzitten die altijd gelijk zijn?
Leuk hondje trouwens
Dat is de vraagRenske schreef:Wat leuk dat het daar mag! Er is toch dezelfde rasstandaard? Dus waarom mag het in Nederland niet?
huh?sjaak-k schreef:Hoe doen ze dat dan? Iets keuren waar nagenoeg geen rasspecifieke kenmerken inzitten die altijd gelijk zijn?
Leuk hondje trouwens
Nee, het naaktgen heeft alleen invloed op de vacht (of het ontbreken daarvan) & de tanden. Op karakter of bouw heeft het geen invloed.Machie schreef:huh?sjaak-k schreef:Hoe doen ze dat dan? Iets keuren waar nagenoeg geen rasspecifieke kenmerken inzitten die altijd gelijk zijn?
Leuk hondje trouwens
Het zijn toch gewoon nakerds met haar? Die vacht kan elke kleur en lengte hebben maar qua bouw hoort het toch gewoon een nakerd te zijn? Of heeft een gen voor haar ook invloed op de bouw? Ik weet wel dat behaarde nakerds wel een voleldig gebit hebben vanwege dat naaktgen maar of dat gen ook nog invloed heeft op de bouw weet ik niet...
In Frankrijk kan je een CAC halen hoor.... Je gaat dan dus voor het nationaal kampioenschap_Inge_ schreef:Het mag wel, je kan alleen niet winnen
Ik heb het ook over NederlandBadu schreef:In Frankrijk kan je een CAC halen hoor.... Je gaat dan dus voor het nationaal kampioenschap_Inge_ schreef:Het mag wel, je kan alleen niet winnen
De rasstandaard zeg naakt dus de vacht is in Nederland een disc. neem ik aan....Maeve schreef:Wat een leuk hondjeGek eigenlijk dat het in Frankrijk wel mag en hier niet. Wat zegt de rasstandaard er eigenlijk over? Is die vacht genoteerd als (diskwalificerende) fout? En in Peru zelf, mag het daar wel?
Ze lijken enorm op elkaar.... Flavio heeft een mannelijk hoofd, dat verschil is duidelijk. Ze zijn allebei 48 cm hoog. Badu heeft ook een aantal zwarte behaarde broers & zusters. Komt in de lijnen van beide voor.Zeeuws meisje schreef:Leuk hondjeLijkt ook echt veel op Zolá, vader geeft dan toch wel steeds een zelfde vachtsoort en kleur door.