Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Snelle Belgen
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
Snelle Belgen
'n Half jaar geleden behaalde ons teefje Aukje haar laatste CAC voor de titel Belgisch Kampioen.
Wat zit er vandaag bij de post?
Haar 1ste CAC kaartje, behaald 13 juni 2010, jawel......2010
Er moeten er nog 3 komen en haar officiële titel.
Als dat in dit tempo verder gaat is hoort ze tegen die tijd bij de veteranen.
SNELLE BELGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat zit er vandaag bij de post?
Haar 1ste CAC kaartje, behaald 13 juni 2010, jawel......2010
Er moeten er nog 3 komen en haar officiële titel.
Als dat in dit tempo verder gaat is hoort ze tegen die tijd bij de veteranen.
SNELLE BELGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: Snelle Belgen
Het langste dat ik heb mogen wachten is 1,5 jaar. Volgens St Hubertus konden ze het CAC niet versturen omdat ze aan het wachten waren op de FCI voor het CACIB kaartje dat maar niet kwam en dat moest samen verzonden worden
Paar keer emails gezonden om te vragen waar het bleef en dan gevraagd of het CAC aub niet gewoon zonder CACIB kan verzonden worden en toen kreeg ik het eindelijk.

-
- Vaste gebruiker
Linsey, dit was een CAC show, (Lommel) dus wachten op de FCI, dat smoesje gaat hier niet werken.
Ik heb intussen een e-mail gestuurd met de vraag of de volgende 3 kaartjes ook jaren op zich laten wachten, en of ze al kunnen inschatten wanneer ik de officiële titel kan verwachten?
Ben benieuwd wat ze gaan antwoorden.
Ik heb intussen een e-mail gestuurd met de vraag of de volgende 3 kaartjes ook jaren op zich laten wachten, en of ze al kunnen inschatten wanneer ik de officiële titel kan verwachten?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jachthonden + mix Border C
Ach ja...... St. Hubertus he.......
Heb ooit 1,5 j moeten wachten op stb: had ik ze eindelijk ( na veel boze telefoontjes ), waren er 3 fout !!
Knettergek word je van "hen" .
Nu ook : DNA moest nog genomen worden van de pups : meer dan 1 maand moeten wachten op de swaps . Na een HELE BOZE tel, kregen we er nieuwe in 1 dag : hoezo : het ligt niet aan hen......
Heb ooit 1,5 j moeten wachten op stb: had ik ze eindelijk ( na veel boze telefoontjes ), waren er 3 fout !!
Knettergek word je van "hen" .
Nu ook : DNA moest nog genomen worden van de pups : meer dan 1 maand moeten wachten op de swaps . Na een HELE BOZE tel, kregen we er nieuwe in 1 dag : hoezo : het ligt niet aan hen......
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Je hoeft normaal niet te wachten tot je die kaartjes hebt. In de database staat dat allemaal al genoteerd, ik kreeg Kai zijn officiële titel ook voordat ik alle kaartjes had, maar is maar af te wachten, de werking is soms nogal vreemdZoraya schreef:Linsey, dit was een CAC show, (Lommel) dus wachten op de FCI, dat smoesje gaat hier niet werken.

-
- Vaste gebruiker
Niet in alles zijn ze in België traag. Vandaag waren we weer op de hondenshow in Lommel. Ik dacht dat er een max.aantal honden gekeurd mag worden door 1 keurmeester. Is dat zo?Linsey schreef:Je hoeft normaal niet te wachten tot je die kaartjes hebt. In de database staat dat allemaal al genoteerd, ik kreeg Kai zijn officiële titel ook voordat ik alle kaartjes had, maar is maar af te wachten, de werking is soms nogal vreemdZoraya schreef:Linsey, dit was een CAC show, (Lommel) dus wachten op de FCI, dat smoesje gaat hier niet werken.
Wel verbazend vond ik , dat onze "keurmeester" maar liefst 154 honden te keuren kreeg. Dat ging dus vrij vlot.