Eigenlijk voor zowel Kay, maar ook voor de pup die eind dit jaar / begin volgend jaar op de planning staat. Het aanleren van het standaard riedeltje heb ik nu wel gehad. Ik wil meer op hoger niveau. Iemand die mij daar ik kan begeleiden. Obedience lijkt mij een uitdaging, maar ook de mogelijkheid van landelijke examens van g&g of obediencewedstrijden. Priveles is geen probleem, maar moet wel iemand zijn die zich ook bewezen heeft in de sport zelf en in lesgeven.
Ik hou van strakke gehoorzaamheid en ben daarin ook veeleisend, heb eigenlijk alles tot nu toe zelf aangeleerd bij Kay en daar weinig toegevoegde adviezen bij gehad. Er valt nog een hoop bij te schaven want we zijn beide slordige werkers.
Een beetje reizen is niet zo probleem, maar als ik meerdere keren per week er heen moet om te trainen, moet het niet steeds dik een uur rijden zijn (zit twintig minuten boven heerenveen)
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op zoek naar goede uitdagende hondenschool noord nederland
Moderator: moderatorteam
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Re: Op zoek naar goede uitdagende hondenschool noord nederla
Mocht je echt obedience willen trainen dan ben je bij wel welkom ( www.hondenschoolshanna.nl). Ik heb zelf obedience wedstrijden gelopen en heb inmiddels veel ervaring met obedience. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag.