Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

verwende stinkpup?

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

francientje
Actief
Mijn ras(sen): Franse Bulldog
Aantal honden: 3

verwende stinkpup?

Ongelezen bericht door francientje »

in het nest had ik 2 pups die lastig waren met eten. Ze kregen allemaal vlees en aten dit netjes.
2 dames eten het niet maar likken er alleen aan. Daarna eens brokken georobeerd. Jippie,dat lusten ze allemaal graag.
Inmiddels zijn ze allemaal naar hun baasjes gegaan en eten ze vlees. Ik heb hier nog een pup een weekje langer.
Eten blijft een punt. Vlees wordt gelikt. Brokken een voor een maar daar loopt ze van weg.
Doe ik er een beetje blijk voor de smaak bij dan is dat erg lekker maar wordt dat alleen eraf gelikt.
Ga ik met hasr zitten dan eet ze brokje voor brokje uit mijn hand. De dierenarts zegt dat ze kerngezond is.
Dat is ze ook. Speelt en ontdekt. Groeit ook al is ze niet de dikste van het nest (2,9 kilo ) .
Is het nu gewoon een verwende stinkpup?
Zou ze hier blijven dan zou ik zeggen bekijk het maar. Je krijgt vanzelf weer trek maar dat zie je gelijk in haar omvang.
Ze krijgt nu vlees overigens........
tbeast
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
Aantal honden: 10

Re: verwende stinkpup?

Ongelezen bericht door tbeast »

Zo'n verwende stinkpup had ik ook :mrgreen: . Wilde vanaf het begin niet goed van het vlees eten en inderdaad, brokjes waren wel lekker.
Ik ben een groot voorstander van vlees, dus de brokken werd hem niet. Vlees heb ik tijden met de hand gevoerd, dan wilde ze wel eten. Iedereen hier thuis verklaarde me voor gek, ik verwende haar, ze wond mij om haar pootje, en dat was ook zo. Normaal ben ik hier heel consequent in, maar jee, zo'n koppie kun je toch niet weerstaan:

Afbeelding

Ik geef het eerlijk toe hoor, ze is mijn baby, mijn allesie en ik verwen haar véél te veel.

Ze is nu 7 maanden en ze eet nu overigens voor tien, van het vlees.
AfbeeldingAfbeelding
francientje
Actief

Pvieuwwwwww, ik ben dus niet de de enige met zo'n drakie :-)
Ja,ja, uit de hand is geen probleem en ik vind dit geen probleem maar ik kan toch moeilijk tegen haar nieuwe baasje zeggen: o ja, Jess, ze eet alleen in kleine stukjes uit je hand of nog beter lebbert ze je vingers af.
Doe maar 4x per dag........

En nog iets, haar eigen voer is ze muizig mee maar als wij gaan eten dan komt er een wolf in haar los en klauwt ze ce bank op en raced naar ons eten of ze al dagen geen eten gehad heeft.
De boodschap is duidelijk, de aanhouder wint en hoe lastig ook,dat ben ik :-)
primera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Bullterrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door primera »

Dat had ik ook met beamer, echt dagen niet willen eten ben vlees gaan bijvoeren en dat vrat die wel, nu met 4 maanden eet die wel netjes zijn brokjes :D
francientje
Actief

Ik heb liever dat ze vlees eet. Brokken gaat best redelijk maar dan uit de hand of vanaf de grond.
Haar nieuwe baasje ziet er de humor wel van in (nog wel ) :-)
Het is verder een heerlijk puppekind en ik knuffel haar plat. Zaterdag gaat ze weg en wat zal ik de laatste draak gaan missen!!!
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”