Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Al jaren show ik om diverse redenen niet meer met mijn CC's maar ga toch graag even naar de show alleen al om even met hondengekken te kletsen én natuurlijk om lekkers en moois te scoren voor mijn doggies. Voor alle Grunningers hier op het forum: http://www.martinidogshow.nl/
Mocht er iemand met me mee willen?
Wie gelooft dat geluk niet te koop is vergeet de puppies *Gene Hill* www.puppyteaching.nl
nope, geen shows voor mij, ook niet de martini dog show, hoewel Gils, fokster een van de organisatoren is daar.
ik krijg steeds meer aversie tegen mensen massa`s
S@ndr@ schreef:nope, geen shows voor mij, ook niet de martini dog show, hoewel Gils, fokster een van de organisatoren is daar.
Nah, dat telt ook een beetje voor míjn CC's en dan dat geloer in 't bekkie, ze vinden het helemaal niets!
Lekker ding jouw Cane Wattes!
Wie gelooft dat geluk niet te koop is vergeet de puppies *Gene Hill* www.puppyteaching.nl
Veel succes met je smurf, dat sowieso! Ik denk dat jij op de zondag gaat he? Btw, ik zie dat ik het onderwerp gelijk maar even op een verkeerde plaats heb gezet, er is een apart show-topic
Veel succes met je smurf, dat sowieso! Ik denk dat jij op de zondag gaat he? Btw, ik zie dat ik het onderwerp gelijk maar even op een verkeerde plaats heb gezet, er is een apart show-topic
S@ndr@ schreef:nope, geen shows voor mij, ook niet de martini dog show, hoewel Gils, fokster een van de organisatoren is daar.
Nah, dat telt ook een beetje voor míjn CC's en dan dat geloer in 't bekkie, ze vinden het helemaal niets!
Lekker ding jouw Cane Wattes!
Als ik alles rond krijg kom ik flyeren de kosten van een stand zijn niet te doen haha
"U wilt toch dat uw hond gehoorzaamt vanuit respect, en niet vanuit angst?!" Hondenschool & Gedragsbegeleiding, Hulphonden en Webshop Auteur van: "Bewust Leiderschap" http://www.dekruijff-kynologie.nl
Als gewone toeschouwer moet je ook een toegangsprijs betalen toch? Dan sla ik lekker over.
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Ik ben er zaterdag om mijn Bullmastiff te showen.
Ben eigenlijk een beetje klaar met nederlandse shows, maar die week er na naar de Cruft's.
Dus we gaan voor de vorm.