zijn werk gaat.

Moderator: moderatorteam
Aha... vandaar dat ie me zo bekend voorkwam hahahaRosan's Sandra schreef:Kende het filmpje alIk denk dat het wel een goed informatief filmpje is voor de burger.
Jan, de man die de hond Rex verkoopt, heeft nu een Rosan's (broertje van Numa, van Inge).
Dat weet Budkes haarfijn te vertellen....nusca schreef:Leuk. Wat ik me dan afvraag hoe lang duurt het voordat zo een hond met zijn nieuwe baasje inzetbaar is. Neem aan dat ze toch even moeten wennen aan elkaar.
Pakwerker is prachtig mooi werk ik ben er ook mee begonnen het is een kwestie van goede conditiebillyboy2 schreef:Mooi en interessant filmpje! Bedankt.
Baas van de winkel hier zocht nog een pakwerker voor zijn club. Hij vond mij wel geschikt.
Geloof dat ik toch maar pas haha. Wat een kracht zit er in die honden.
Hem nou meerdere inzetten gezien met honden. En blijf het machtig om te zien hoe mensen onder de indruk zijn van de honden(ik uiteraard ook).
Vorig jaar tijdens groot feest werden wij opgeroepen om gewonden van vechtpartij te verzorgen. Aangekomen op de plek bleek de vechtpartij nog in volle gang, en er kwamen zich steeds meer mee te bemoeien. En steeds meer toeschouwers(stond een man of 70/80).
Bij ons stonden 2 beveiligers(om ons te beschermen), en die ene zegt tegen mij: nou moet je opletten, de honden komen zo door het hek(hoorde hij via porto).
2 beveiligers gooien het hek open en er komen 2 flinke Mechelaars blaffend en snuivend binnen(aan de lijn uiteraard).
Nog nooit een groep zo snel uit elkaar zien stuiven.....binnen 30 seconde waren alle toeschouwers en raddraaiers die niet in een houdgreep lagen foetsie.
Dat varieert tussen de 2 weken en 9 maand.nusca schreef:Leuk. Wat ik me dan afvraag hoe lang duurt het voordat zo een hond met zijn nieuwe baasje inzetbaar is. Neem aan dat ze toch even moeten wennen aan elkaar.
Ik moet ook zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk was van de conditie van één van de pakwerkers die in mijn ogen toch al 'iets' ouder was.Rocco schreef:Pakwerker is prachtig mooi werk ik ben er ook mee begonnen het is een kwestie van goede conditiebillyboy2 schreef:Mooi en interessant filmpje! Bedankt.
Baas van de winkel hier zocht nog een pakwerker voor zijn club. Hij vond mij wel geschikt.
Hem nou meerdere inzetten gezien met honden. En blijf het machtig om te zien hoe mensen onder de indruk zijn van de honden(ik uiteraard ook).
Vorig jaar tijdens groot feest werden wij opgeroepen om gewonden van vechtpartij te verzorgen. Aangekomen op de plek bleek de vechtpartij nog in volle gang, en er kwamen zich steeds meer mee te bemoeien. En steeds meer toeschouwers(stond een man of 70/80).
Bij ons stonden 2 beveiligers(om ons te beschermen), en die ene zegt tegen mij: nou moet je opletten, de honden komen zo door het hek(hoorde hij via porto).
2 beveiligers gooien het hek open en er komen 2 flinke Mechelaars blaffend en snuivend binnen(aan de lijn uiteraard).
Nog nooit een groep zo snel uit elkaar zien stuiven.....binnen 30 seconde waren alle toeschouwers en raddraaiers die niet in een houdgreep lagen foetsie.
opbouwen en goede begeleiding van ervaren helpers je leert er ontzettend veel van![]()
Idd. de impact van diensthonden is enorm er zullen niet veel er het gevecht mee aan gaan
Vooral als ze even flink woest blaffen, en die mooie blinkend witte tandjes laten zien....zoefzoef weg zijn ze.Rocco schreef:Pakwerker is prachtig mooi werk ik ben er ook mee begonnen het is een kwestie van goede conditiebillyboy2 schreef:Mooi en interessant filmpje! Bedankt.
opbouwen en goede begeleiding van ervaren helpers je leert er ontzettend veel van![]()
Idd. de impact van diensthonden is enorm er zullen niet veel er het gevecht mee aan gaan