Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nanna schreef:Ik herken die pakwerker
Was dit in Valkenswaard?
Je bedoelt Dommelen? Nee, dat is niet bij ons. En ik denk ook niet dat de pakwerker is die jij denkt te herkennen (ik gok dat je Hans Winkel bedoelt). Alhoewel... als ik deze foto zie? Hetzelfde pak haha
Nope.... deze pakwerker is of Ivo Hoevers of Frank Gierkink volgens de site waar de foto's op staan
Nanna schreef:In dat geval is het zijn ondergeschoven tweelingbroer
Hans Winkel maakt dit jaar trouwens weer pakwerk op onze Koppelwedstrijd. 1 juni is het weer.
Andere pakwerker schijnt ook zo'n "bruut" te zijn (Peter van Os)
ik moest gelijk denken aan afgelopen zaterdag toen er een stel kwam kijken bij de reddingshonden met hun zeer actieve airedale en iets met hem willen gaan doen, maar nog niet weten wat. als ze nog eens langskomen zal ik ze even verwijzen naar dit topic
Hans Winkel maakt dit jaar trouwens weer pakwerk op onze Koppelwedstrijd. 1 juni is het weer.
Hans is een van de beste pakwerkers in NL op dit moment. Kan ook geweldig een jonge hond lezen en opbouwen. Peter is meer van betere breekwerk. Met Henny erbij is het wel een Twentse aangelegenheid
Hans is een van de beste pakwerkers in NL op dit moment. Kan ook geweldig een jonge hond lezen en opbouwen. Peter is meer van betere breekwerk. Met Henny erbij is het wel een Twentse aangelegenheid
Vorig jaar hadden we ook 2 twentse pakwerkers (Hans Winkel en Eddy Zwolsman)
Hans Winkel is een geweldige helper zo lopen er nog wel meer rond dit zie je ook weer terug
in de kwaliteit van de honden vind het niveau erg hoog o.a ook in Eindhoven afgelopen jaar
zowel helpers als honden.