Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bandit
Moderator: moderatorteam
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Bandit
Toch maar hier even vragen. Izzy gaat van de Lotgering af en moet op de Bandit, dit ivm haar weerstand (Tannetje Koning raadde dit aan) Nu wil ik dit uiteraard graag proberen, maar blijkbaar is het niet echt heel erg bekend. Hier in Amersfoort hebben ze er nog nooit van gehoord en ik kan ook geen verkooppunt bij iemand thuis vinden.
Iemand die Bandit voert aan zijn hond? Zoja, hoe kom je eraan en hoe doet je hond het erop?
Iemand die Bandit voert aan zijn hond? Zoja, hoe kom je eraan en hoe doet je hond het erop?
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Re: Bandit
Lupa verkoopt dit:
http://lupa-diervoeding.nl/
Zelf ken ik het niet, maar ik zag het daar altijd in de lijst staan.
http://lupa-diervoeding.nl/
Zelf ken ik het niet, maar ik zag het daar altijd in de lijst staan.
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
wat ik weet van bandit (was ooit bezig tot verkoop punt worden) dat het een met zorg samengesteld soort voer is. Elk stukje vlees wat erin zit is door mensen handen vastgehouden en beoordeeld op kwaliteit. Dit is wel 1 van de redenen dat het wat duurder is. Je kan ze zelf bellen, ik kon langs komen in de fabriek als ik dat wilde
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
***puppy*** schreef:wat ik weet van bandit (was ooit bezig tot verkoop punt worden) dat het een met zorg samengesteld soort voer is. Elk stukje vlees wat erin zit is door mensen handen vastgehouden en beoordeeld op kwaliteit. Dit is wel 1 van de redenen dat het wat duurder is. Je kan ze zelf bellen, ik kon langs komen in de fabriek als ik dat wilde
Veronique bedankt voor de link
En ik had inderdaad gehoord dat het echt goed vlees was en dat heeft Iz echt nodig nu. Dat het duurder is maakt mij niet zoveel uit, haar weerstand moet gewoon weer omhoog.
Zal morgen eens op zoek gaan naar een telefoonnr van bandit
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
-
TomCee
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Demi,Demi schreef:***puppy*** schreef:wat ik weet van bandit (was ooit bezig tot verkoop punt worden) dat het een met zorg samengesteld soort voer is. Elk stukje vlees wat erin zit is door mensen handen vastgehouden en beoordeeld op kwaliteit. Dit is wel 1 van de redenen dat het wat duurder is. Je kan ze zelf bellen, ik kon langs komen in de fabriek als ik dat wilde
Veronique bedankt voor de link![]()
En ik had inderdaad gehoord dat het echt goed vlees was en dat heeft Iz echt nodig nu. Dat het duurder is maakt mij niet zoveel uit, haar weerstand moet gewoon weer omhoog.
houdt ons even op de hooge, ik heb ook belangstelling daarvoor. Dank je.
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
ik kan je helaas niet helpen
maar zit wel met een vraag
wat zou het verschil tussen lotgering en bandit zijn dat je hond hier een betere weerstand van krijgt ?
vlees is vlees toch?
wat zou het verschil tussen lotgering en bandit zijn dat je hond hier een betere weerstand van krijgt ?
vlees is vlees toch?

-
TomCee
- Zeer actief
oh, dus voor jou zijn kippelevertjes hetzelfde als biefstuk??frank-bobby schreef:ik kan je helaas niet helpen
vlees is vlees toch?
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
nee duhTomCee schreef:oh, dus voor jou zijn kippelevertjes hetzelfde als biefstuk??frank-bobby schreef:ik kan je helaas niet helpen
vlees is vlees toch?
maar lotgering heeft verschillende soorten vlees
en neem aan bandit ook
vindt t ook een rare vergelijking

-
TomCee
- Zeer actief
Jij zegt: 'vlees is vlees' .......frank-bobby schreef:nee duhTomCee schreef:oh, dus voor jou zijn kippelevertjes hetzelfde als biefstuk??frank-bobby schreef:ik kan je helaas niet helpen
vlees is vlees toch?
en neem aan bandit ook
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
goed gemalen honden vlees is gemalen honden vleesTomCee schreef:Jij zegt: 'vlees is vlees' .......frank-bobby schreef:nee duhTomCee schreef:oh, dus voor jou zijn kippelevertjes hetzelfde als biefstuk??frank-bobby schreef:ik kan je helaas niet helpen
vlees is vlees toch?
en neem aan bandit ook

-
TomCee
- Zeer actief
Ok. blijkbaar snap je het niet. Geef jij maar gemalen hondenvlees aan je kudde.frank-bobby schreef:goed gemalen honden vlees is gemalen honden vleesTomCee schreef:Jij zegt: 'vlees is vlees' .......frank-bobby schreef:nee duhTomCee schreef: oh, dus voor jou zijn kippelevertjes hetzelfde als biefstuk??
en neem aan bandit ook
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
ik begrijp het zeker nietTomCee schreef:Ok. blijkbaar snap je het niet. Geef jij maar gemalen hondenvlees aan je kudde.frank-bobby schreef:goed gemalen honden vlees is gemalen honden vleesTomCee schreef:Jij zegt: 'vlees is vlees' .......frank-bobby schreef: nee duh
en neem aan bandit ook
en ja dat geef ik oa ja
maar ik snap niet waarom bandit beter zou zijn dan lotgering vandaar mijn vraag
met smuldier weet ik het wel omdat daar suplementen in zitten en geen natuurlijke calcium bron

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Ja, ik heb Bandit gevoerd. Prima voer en ook nog eens met een EKO-keurmerk. Was wel moeilijk te krijgen hier in Zuid-Holland. Jammer.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Nee, levertjes is orgaanvlees, als je vlees zegt is dat voor mij spiervlees.TomCee schreef:oh, dus voor jou zijn kippelevertjes hetzelfde als biefstuk??frank-bobby schreef:ik kan je helaas niet helpen
vlees is vlees toch?
Ik zou ook willen weten waar het verschil in zit.
Als er daadwerkelijk een verschil in weerstand door zou ontstaan ben ik wel nieuwsgierig hoe dat kan eerlijk gezegd.
Het verschil tussen de Mac en goed voedsel snap ik, maar dat is niet hetzelfde als het verschil tussen Lotgering en een ander merk lijkt mij.
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
nou kijk het ligt dus niet aan mijMarjoleine schreef:Nee, levertjes is orgaanvlees, als je vlees zegt is dat voor mij spiervlees.TomCee schreef:oh, dus voor jou zijn kippelevertjes hetzelfde als biefstuk??frank-bobby schreef:ik kan je helaas niet helpen
vlees is vlees toch?
Ik zou ook willen weten waar het verschil in zit.
Als er daadwerkelijk een verschil in weerstand door zou ontstaan ben ik wel nieuwsgierig hoe dat kan eerlijk gezegd.
Het verschil tussen de Mac en goed voedsel snap ik, maar dat is niet hetzelfde als het verschil tussen Lotgering en een ander merk lijkt mij.

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Via internet kun je toch gewoon verkooppunten vinden ?
Ik heb het ooit wel eens gevoerd toen ik alleen Mullu had. Mooi spul maar echt véél te duur.
Bezopen prijzen vind ik. Tuurlijk zit er verschil in kwaliteit tussen merken maar het blijft hondenvoer.
Tussen Lotgering en Bandit zit nog een hele hoop.
Tannetje is maker en bedenker hè van Bandit.
Ik heb het ooit wel eens gevoerd toen ik alleen Mullu had. Mooi spul maar echt véél te duur.
Bezopen prijzen vind ik. Tuurlijk zit er verschil in kwaliteit tussen merken maar het blijft hondenvoer.
Tussen Lotgering en Bandit zit nog een hele hoop.
Tannetje is maker en bedenker hè van Bandit.
-
TomCee
- Zeer actief
Nee, het ligt aan mij.
Andere samenstelling van vlees/vet/niet vlees componenten maakt verschil.
Maar blijkbaar alleen voor mij.
En ook ik wil graag weten wat de samenstelling van Bandit is, met name omdat Tannetje het aanraadt.
En daarom wil ik ook graag op de hoogte gehouden worden (zie mijn eerdere post).
Maar ik ga niet uit van het standpunt 'vlees is vlees', dus het maakt geen verschil.
En ook ik wil graag weten wat de samenstelling van Bandit is, met name omdat Tannetje het aanraadt.
En daarom wil ik ook graag op de hoogte gehouden worden (zie mijn eerdere post).
Maar ik ga niet uit van het standpunt 'vlees is vlees', dus het maakt geen verschil.
-
TomCee
- Zeer actief
Oh en, eh Bobby: gemalen hondenvlees komt hier niet in huis.....
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
dat moet jij wetenTomCee schreef:Oh en, eh Bobby: gemalen hondenvlees komt hier niet in huis.....
enuh pannekoek ik heet al 23 jaar Frank en mn overleden hondje dat was bobby

-
~Suzanne~
- Zeer actief
Tannetje ('s partner) maakt dit zelf!
Het is dus haar eigen product wat ze aanprijst
niet dat daar wat mis mee is overigens!!
Suzanne
Het is dus haar eigen product wat ze aanprijst
Suzanne
-
TomCee
- Zeer actief
Zoooo, jij kan schelden zeg.... Ik kruip meteen onder de bank.frank-bobby schreef:enuh pannekoek
- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
mooi zoTomCee schreef:Zoooo, jij kan schelden zeg.... Ik kruip meteen onder de bank.frank-bobby schreef:enuh pannekoek

- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Veevoerhandel eemland langs de birktstraat verkoopt het en besteld het anders voor je. Duur maar prima voer.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

-
TomCee
- Zeer actief
ff nieuwsgierig hoor, maar...... welke hond ga je vermalen??frank-bobby schreef:mooi zoTomCee schreef:Zoooo, jij kan schelden zeg.... Ik kruip meteen onder de bank.frank-bobby schreef:enuh pannekoek
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Kiki heb ik dus een poos de wildvariant gegeven en ze deed het er goed op. Wel zie ik toch echt wel verschil nu ik weer echt zelf samenstel met mooie produkten..en het verschil zie je zeker in je uitgaven..
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
allemaal witte boxers nou goedTomCee schreef:ff nieuwsgierig hoor, maar...... welke hond ga je vermalen??frank-bobby schreef:mooi zoTomCee schreef:Zoooo, jij kan schelden zeg.... Ik kruip meteen onder de bank.frank-bobby schreef:enuh pannekoek

-
TomCee
- Zeer actief
Ja, nu is het goed, Frank-bobby.frank-bobby schreef:allemaal witte boxers nou goedTomCee schreef:ff nieuwsgierig hoor, maar...... welke hond ga je vermalen??frank-bobby schreef:mooi zoTomCee schreef: Zoooo, jij kan schelden zeg.... Ik kruip meteen onder de bank.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ja, en wat is dan het verschil met Lotgering?TomCee schreef:Nee, het ligt aan mij.
Daar zit ook vlees in en geen andere componenten hoor. Staat er keurig op.
En heb je meegekregen dat Tannetje het dus maakt, dat Bandit?
Mag best maar toch een gegeven. Maakt vast uit. Ik prijs ook de concurrent nooit aan.
-
TomCee
- Zeer actief
denk jij dat er verschil zit tusen Lotgering en Smuldier? ......Marjoleine schreef:Ja, en wat is dan het verschil met Lotgering?TomCee schreef:Nee, het ligt aan mij.
Daar zit ook vlees in en geen andere componenten hoor. Staat er keurig op.
En heb je meegekregen dat Tannetje het dus maakt, dat Bandit?
Mag best maar toch een gegeven. Maakt vast uit. Ik prijs ook de concurrent nooit aan.
En denk je niet dat "vlees' een te algemeen begrip is, waarop je geen oordeel kunt baseren?
Of is voor jou ook "vlees is vlees" (en dat geloof ik niet, gezien wat ik eerder van je gelezen hebt).
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
eh, je kunt Tannetje bellen en naar haar man vragen? Da's de man achter Bandit namelijk.Demi schreef:***puppy*** schreef:wat ik weet van bandit (was ooit bezig tot verkoop punt worden) dat het een met zorg samengesteld soort voer is. Elk stukje vlees wat erin zit is door mensen handen vastgehouden en beoordeeld op kwaliteit. Dit is wel 1 van de redenen dat het wat duurder is. Je kan ze zelf bellen, ik kon langs komen in de fabriek als ik dat wilde
Veronique bedankt voor de link![]()