Ik ben er op zaterdag met Ziva! Een show lekker dichtbij

Moderator: moderatorteam
linda1985 schreef:Wij zijn er ook op zaterdag
Ik was het niet, maar ik heb jullie geloof ik wel even gezien geloof ik.grover schreef:Niet onze dag vandaag, Ol haalde een 3ZG, KM vond 'm te dik.. Och.. Wél een heel gezéllige dag gehad, en nu liggen we uitgevloerd op de bank![]()
Mevrouw was niet onder de indruk van Ol z'n geslijmjurk hahahaha
Vriendlief heeft trouwens nog staan kletsen met iemand van het HF die Ol herkende, zei ieHij wist alleen niet wie en nu ben ik uiteraard benieuwd
Dat was ik! Wat een vreselijke lieverd is Ollie zeg. Die weet hoe hij vrouwen om zijn pootje moet wikkelengrover schreef:Niet onze dag vandaag, Ol haalde een 3ZG, KM vond 'm te dik.. Och.. Wél een heel gezéllige dag gehad, en nu liggen we uitgevloerd op de bank![]()
Vriendlief heeft trouwens nog staan kletsen met iemand van het HF die Ol herkende, zei ieHij wist alleen niet wie en nu ben ik uiteraard benieuwd
Zal toch na tweeën worden. Ach ik loop altijd gewoon even een rondje. Zijn nog genoeg honden aanwezig toch? Of is alles al een eind weg?Branka schreef:Zou niet te lang wachten. Rond een uur of 1 a half 2 zijn de meeste raskeuringen al voorbij.
Hey leuk, ik heb op deze keuring staan kijken! Ik had namelijk ook patsy hollings!grover schreef:Niet onze dag vandaag, Ol haalde een 3ZG, KM vond 'm te dik.. Och.. Wél een heel gezéllige dag gehad, en nu liggen we uitgevloerd op de bank![]()
Mevrouw was niet onder de indruk van Ol z'n geslijmjurk hahahaha
Dan moet ik jou ook gezien hebben, ik zat naast de ring en heb de meeste keuringen wel gevolgd in onze ringSepje schreef:Hey leuk, ik heb op deze keuring staan kijken! Ik had namelijk ook patsy hollings!
Grappig!
Ziva had een 2 Uitmuntend in de openklasse! Best tevrede want ze was best streng!
Lief is ie heSaschesfloor schreef: Dat was ik! Wat een vreselijke lieverd is Ollie zeg. Die weet hoe hij vrouwen om zijn pootje moet wikkelen
Hihi, ik aaide hem en vervolgens stortte hij zich zo ongeveer tegen mijn benen aan...DOORGAAN hiermee please! Heel schattig.grover schreef:Lief is ie heTis de grootste slijmjurk die ik ken, en iedereen trapt in die smekende "KROELMIJ!" blik op zo'n dag
Schandalig hoe vaak die hond aangehaald wordt hahaha