Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jammer dat ze zo lastig zijn want ik vind het de leukste hondjes die er zijn om te zien. Zou er dus graag een willen maar dat durf ik niet aan gezien hun soms wel erg onhandelbare gedrag LOL
Ik ken er 1 en die springt de hele dag. En daarbij blaft hij. Net dat beestje van de VW reclame. Spring WAF Spring WAF en dan de hele tijd als hij zich druk voelt.
laeken schreef:Jammer dat ze zo lastig zijn want ik vind het de leukste hondjes die er zijn om te zien. Zou er dus graag een willen maar dat durf ik niet aan gezien hun soms wel erg onhandelbare gedrag LOL
Ik ken er 1 en die springt de hele dag. En daarbij blaft hij. Net dat beestje van de VW reclame. Spring WAF Spring WAF en dan de hele tijd als hij zich druk voelt.
laeken schreef:Jammer dat ze zo lastig zijn want ik vind het de leukste hondjes die er zijn om te zien. Zou er dus graag een willen maar dat durf ik niet aan gezien hun soms wel erg onhandelbare gedrag LOL
Wordt daar wel wat mee gedaan dan???
Nope, die wordt als Jack Russel behandeld en gewoon uitgelaten. Dus ik weet zelf ook wel waar dat aan ligt Maakt niet dat ik het geen pittige hondjes vind
Wordt daar wel wat mee gedaan dan???
Nope, die wordt als Jack Russel behandeld en gewoon uitgelaten. Dus ik weet zelf ook wel waar dat aan ligt Maakt niet dat ik het geen pittige hondjes vind
Jammer dan dat die hond dan als huishond verkocht is & de fokker ze niet enkel aan jagers verkocht heeft.
Onze Abby zit nu ook bij iemand zonder akte, maar dat was omdat ze op 2 jaar nog steeds weinig jachtinstinct had & er wordt wel actief behendigheid mee gedaan
Ik vind ze geweldig de DJT's. Toen ik nog thuis woonde, kregen we nieuwe buren. Hij was jager en ze hadden al een Duitse Staande Langhaar, echt een heel leuk beest. Toen kwam de DJT Aika erbij. Toen ze pup was hebben we veel met haar gespeeld, maar toen ze eenmaal volwassen was, hebben we ons wel enigzins aan haar geergerd. Ze zat buiten in een kleine kennel en heeft zichzelf aangeleerd om mieren te jagen... Luid keffend wel te verstaan.
Daardoor kan ik uit ervaring zeggen dat het voor mij een tandje teveel terrier is, maar ik vind ze fantastisch! En dat ze black&tan zijn maakt ze esthetisch ook erg aantrekkelijk.
Ik kijk uit naar foto's!
*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)* **Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**