de aanstaande mama
de aanstaande papa
de aanstaande kids Moderator: moderatorteam
de aanstaande mama
de aanstaande papa
de aanstaande kids 

Ja dat dan weer wel, er zitten twee weken tussen. Het liep toevallig zo, als ik weer een loopsheid wacht is ze ruim 5 jaar, dan maar liever twee nesten. ik hoop alleen dat ze zo verstandig zijn en elk maximaal 5 pups te krijgen dan is het wel te behappen. Anders moet ik misschien dit forum inschakelennathalie schreef:Heb je dan 2 nestjes tegelijk?
Pff heftig.Shima schreef:Ja dat dan weer wel, er zitten twee weken tussen. Het liep toevallig zo, als ik weer een loopsheid wacht is ze ruim 5 jaar, dan maar liever twee nesten. ik hoop alleen dat ze zo verstandig zijn en elk maximaal 5 pups te krijgen dan is het wel te behappen. Anders moet ik misschien dit forum inschakelennathalie schreef:Heb je dan 2 nestjes tegelijk?

Kan ik meerijden ?kipo schreef:Ik kom wel helpen, alleen 'verdwijnt' er dan mogelijk wel een pupje. Zomaar spoorloos.
Dee schreef:Kan ik meerijden ?kipo schreef:Ik kom wel helpen, alleen 'verdwijnt' er dan mogelijk wel een pupje. Zomaar spoorloos.
![]()
Hoezo 2 weg
Dat is mooi zeg, zo veel gegadigden al.Shima schreef:Ik had er 24 op de lijst staan, er kan dus wat afvallen
Shima schreef:Het was een oude reu waarvan er niet veel meer waren uit zijn lijn. De eigenaar wilde (toen hij besefte dat zijn hond oud begon te worden) toch wel heel graag een zoon van hem en ik een dochter. De reu paste qua lijnen perfect bij Zanthe dus we hebben gegokt en verloren.
Maar nu is het dus wel gelukt.
Nu maar hopen dat beide aanstaande mama's niet té veel will-to-please hebbenShima schreef:Ik had er 24 op de lijst staan, er kan dus wat afvallen
Ik bewaak de deur wel.Shima schreef:Dee schreef:Kan ik meerijden ?kipo schreef:Ik kom wel helpen, alleen 'verdwijnt' er dan mogelijk wel een pupje. Zomaar spoorloos.
![]()
Hoezo 2 wegIk zorg voor bewaking bij elke deur

moosje schreef:Ik bewaak de deur wel.Shima schreef:Dee schreef:Kan ik meerijden ?kipo schreef:Ik kom wel helpen, alleen 'verdwijnt' er dan mogelijk wel een pupje. Zomaar spoorloos.
![]()
Hoezo 2 wegIk zorg voor bewaking bij elke deur

Probeer je me nu bang te maken????Inge O schreef:gefeliciteerd!
ben wel blij dat ik niet in je schoenen sta.