Knappe hond

Moderator: moderatorteam
Dat zijn gewoon mensen die daarna tussen de honden kunnen lopen.Safari schreef:zo'n pakwerker is dat een onbekende of drinkt zo'n persoon na afloop ook gewoon een bakkie koffie in de kantine, waar ook honden aanwezig zijn die hem net gebeten hebben?
er zijn binnen de KNPV zelfs veel pakwerkers die ook nog honden africhten waarbij die honden dan ook gewoon op hunzelf bijten als het zo een keer voorkomt....maart schreef:Dat zijn gewoon mensen die daarna tussen de honden kunnen lopen.Safari schreef:zo'n pakwerker is dat een onbekende of drinkt zo'n persoon na afloop ook gewoon een bakkie koffie in de kantine, waar ook honden aanwezig zijn die hem net gebeten hebben?
Al denk ik niet dat er veel honden nadien even gezellig op de koffie in de kantine binnengaan
Op de KNPV club bij ons komt er regelmatig na afloop een van de honden even buurten in de kantine (maar niet allemaal tegelijk, dat is niet slim en te onrustig voor de honden en geleiders zelf)crutz schreef:maar idd weinig honden in de kantine op de KNPV, weet niet hoe dat elders is, maar leg ook Prince en mn pups op de KC altijd vlug weer in de auto, zoek dat niet in de kantinemaart schreef:Dat zijn gewoon mensen die daarna tussen de honden kunnen lopen.Safari schreef:zo'n pakwerker is dat een onbekende of drinkt zo'n persoon na afloop ook gewoon een bakkie koffie in de kantine, waar ook honden aanwezig zijn die hem net gebeten hebben?
Al denk ik niet dat er veel honden nadien even gezellig op de koffie in de kantine binnengaan
Bij ons mogen de pups altijd in de kantine.Gos schreef:Op de KNPV club bij ons komt er regelmatig na afloop een van de honden even buurten in de kantine (maar niet allemaal tegelijk, dat is niet slim en te onrustig voor de honden en geleiders zelf)crutz schreef:maar idd weinig honden in de kantine op de KNPV, weet niet hoe dat elders is, maar leg ook Prince en mn pups op de KC altijd vlug weer in de auto, zoek dat niet in de kantinemaart schreef:Dat zijn gewoon mensen die daarna tussen de honden kunnen lopen.Safari schreef:zo'n pakwerker is dat een onbekende of drinkt zo'n persoon na afloop ook gewoon een bakkie koffie in de kantine, waar ook honden aanwezig zijn die hem net gebeten hebben?