Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nav de druiven...

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Buddyboy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)
Aantal honden: 2

Nav de druiven...

Ongelezen bericht door Buddyboy »

Dit is naar aanleiding van de druiventopic.

Vrienden van ons zijn nogal "eigenwijs" mbt zulke producten.
Nu heeft hun chihuahua vorige week een complete mars opgegeten. Belden ze ons wat lacherig op van "moet je nu eens raden wat ze nu weer heeft opgegeten.."
Zo waardeloos. Ik word er zo kwaad om als ze er zo nonchalant mee omgaan.
Kijk, dat zijn geen ongelukjes meer...

Bij de druiven ts was het "niet-weten" en zij zal het voortaan wel laten. Alle begrip dat het dan gebeurd maar dit van die "vrienden" vind ik zo waardeloos.

Onlangs had ze(chihuahua) allemaal paaseitjes opgegeten. Word er compleet gestoord van. Eigenlijk is het dierenmishandeling. Het beestje weet het niet maar zij moeten beter weten.
Grrr... wat doe je eraan.

Wat zouden jullie doen?

Ingrid
Afbeelding
Lizzy & Faya, de oppashondjes
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Re: Nav de druiven...

Ongelezen bericht door renee-uk »

Buddyboy schreef:Wat zouden jullie doen?
mijn vrienden vertellen wat ik er van vind en waarom en me er verder niet mee bemoeien.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
anne_lies
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
Contacteer:

Ongelezen bericht door anne_lies »

Ik zou me er verder ook niet veel mee bemoeien en alleen een zeggen wat je er van vind op het moment dat hun weer iets vertellen. Meer kan je toch niet doen en het is ook geen ruzie waard veranderen doe je ze toch niet heb ik zo'n vermoeden. Frustrerend is het wel weet ik uit ervaring :wink:
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

renee-uk schreef:
Buddyboy schreef:Wat zouden jullie doen?
mijn vrienden vertellen wat ik er van vind en waarom en me er verder niet mee bemoeien.
Dat dus en vragen of zij mij niet meer willen lastigvallen met updates over wat de hond nu weer heeft gegeten.
Buddyboy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)

Ongelezen bericht door Buddyboy »

Ja, idd. Ik moet me maar niet teveel meer mee laten slepen in hun verhalen. Zij willen niet anders, hoe sneu ook voor het hondje.

Maar ik had nog de hoop dat ik hen kon "veranderen".

Ingrid
Afbeelding
Lizzy & Faya, de oppashondjes
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

tsja.. marsen krijgen ze hier niet... niet door de chocolade trouwens, door de suiker die erin zit. er zit in die repen maar zo minimaal echte chocolade.

druiven liggen toevallig in de auto.. eten we altijd met ons viertjes. baasje 1, vrouwtje 1 en de hondjes ook 1. vinden ze heerlijk!

ik vind het allemaal wel gescheten met die dingen. al onze honden tot nu toe hebben zulke dingen gegeten en ja ik weet dat er een risico is maar dat is wat mij betreft klein genoeg.

nee ik ga mijn hond geen 70% pure chocolade geven, maar verder? als het maar niet elke dag is en gewoon soms

bij mij hoef je dus ook niet aan te komen met je bezorgdheid. dus laat je vrienden lekker en maak je niet zo'n zorgen om wat zij doen want ze doen er niks mee en jij wordt er moedeloos van :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”