Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Smuldier weer bij AH
Moderator: moderatorteam
-
Canidae
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix
- Aantal honden: 1
Smuldier weer bij AH
Zag laatst bij twee verschillende AH filialen bij mij in de buurt smuldier in de vriezer liggen. Da's mooi...Voor zover ik weet heeft AH het vroeger ook verkocht en daarna een tijd niet.
- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
Re: Smuldier weer bij AH
Ja ik zag het!
Hier in Groningen ligt het ook weer sinds kort
Zal dan toch wel veel vraag naar geweest zijn dan?
Hier in Groningen ligt het ook weer sinds kort
Zal dan toch wel veel vraag naar geweest zijn dan?

- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
Ze hebben het destijds uit de schappen gehaald omdat de leverancier en ah ruzie hadden over een prijsverhoging.
Zal hier ook eens kijken of het er weer is. Wij kregen vlak na het uit de verkoop halen bij appie een jumbo en die verkochten het wel. Bij de appie kwam ik dus niet meer.
Zal hier ook eens kijken of het er weer is. Wij kregen vlak na het uit de verkoop halen bij appie een jumbo en die verkochten het wel. Bij de appie kwam ik dus niet meer.
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
- macho-hayley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mechelse herders
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Hier hadden ze een tijdje alleen de enkelvoudige vlees en pens, maar nu sinds kort ook weer vlees compleet!

- Wiets
- Actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Hier ook! Nu we sinds kort een tweede hond hebben, had ik bij de jumbo geregeld dat ik elke zaterdag 2 dozen kon ophalen.
Nu werkt dat al 3 weken (van de 5) niet goed, ze hadden het aan een ander meegegeven of de voorraad in de vriezer in de winkel was op dus hadden ze 'mijn' dozen maar aangebroken. Nu zag ik dat ze het bij de AH ook verkopen en kon ik daar zaterdag mijn voorraad gelukkig nog aanvullen tot dinsdag.
Dus als ze bij de Jumbo morgen weer mijn bestelling niet (compleet) hebben dan ga ik naar de AH, in de hoop dat ze het daar wel goed regelen.
Ik zorg inmiddels wel dat ik dus wat voorraad heb om te voorkomen dat ik ineens zonder zit, maar vervelend is het wel. Moet er toch weer extra voor naar de winkel en dan maar hopen dat de boel niet is uitverkocht.
Nu werkt dat al 3 weken (van de 5) niet goed, ze hadden het aan een ander meegegeven of de voorraad in de vriezer in de winkel was op dus hadden ze 'mijn' dozen maar aangebroken. Nu zag ik dat ze het bij de AH ook verkopen en kon ik daar zaterdag mijn voorraad gelukkig nog aanvullen tot dinsdag.
Dus als ze bij de Jumbo morgen weer mijn bestelling niet (compleet) hebben dan ga ik naar de AH, in de hoop dat ze het daar wel goed regelen.
Ik zorg inmiddels wel dat ik dus wat voorraad heb om te voorkomen dat ik ineens zonder zit, maar vervelend is het wel. Moet er toch weer extra voor naar de winkel en dan maar hopen dat de boel niet is uitverkocht.
Groeten Wietske, Jody & Badu

-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
och, hopelijk in Belgie ook dan.
Paar weken geleden eens gekeken, maar niets te vinden van dierenvoeding.
Paar weken geleden eens gekeken, maar niets te vinden van dierenvoeding.
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Hier ligt het ook weer sinds een paar weken. Helaas niet alle smaken, maar toch wel praktisch als je even niks anders meer hebt liggen.
- Irisz
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier ligt hij ook weer, ook de complete variant. Ben er toch wel blij mee.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Daar ben ik ook benieuwd naar.Tara schreef:Kostda?Irisz schreef:Hier ligt hij ook weer, ook de complete variant. Ben er toch wel blij mee.

- Irisz
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik dacht 0,69 cent, maar ben even niet zeker. Zal het morgen even nakijken.Lizzie. schreef:Daar ben ik ook benieuwd naar.Tara schreef:Kostda?Irisz schreef:Hier ligt hij ook weer, ook de complete variant. Ben er toch wel blij mee.
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Heb er ook niet op gelet 
-
nomo
- Zeer actief
Mooi om te weten! Ga ik dinsdag meteen even bij 'mijn' AH kijken! De Jumbo is ineens naar 0,79 cent per pakje gegaan, daar haal ik het niet meer. Hopelijk heeft de AH het weer.
- Irisz
- Zeer actief
- Contacteer:
Even opgezocht. Compleet was inderdaad 0,69 per pakje. 
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Waar? In Nijmegen? En voor welke prijs? Toevallig heb ik vandaag voorraad ingeslagen voor in het pension. Ik was eerst bij EmTee, daar was het 59 cent per pakje, maar ze hadden er niet genoeg. Toen naar C1000, en daar was de prijs 85 cent. Vond ik nogal een groot verschil.DeDiana schreef:Zag het hier ook inderdaad!
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
-
dogo4ever
- Zeer actief
Bij ah inderdaad 69 cent. Bij de Plusmarkt allemaal 59 cent
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Ja, ik haal het ook bij jumbo, heb al maanden last daar, elke keer maak ik bekend dat het bij de plus 0.59 cent is en dan passen ze het aan en krijg ik een pakje gratis, bestel daar altijd een hele doos per week, maar elke keer word het weer terug gezet op 0,69 cent. Dan gaat het weer een paar weken goed en dan moet ik weer elke week zeuren. Gisteren ook weer rekenden ze weer 0,69 cent, kreeg een pakje gratis maar de andere 11 moest ik gewoon 0,69 cent voor betalen, was ik toch duurder uit dan bij de plus.
Volgens het personeel doet het hoofdbureau dat telkens de prijs terug zetten in de computer.
Dus nu heb ik er maar een mailtje aangewaagd en hoop dat ze nu de prijs echt eens aanpassen.
De plusmarkt is namelijk een heel eind verder fietsen.
Verleden week rekenden ze eerst ook 0,69 cent en toen ik er weer melding van maakte dat de prijs weer niet aangepast was kreeg ik een pakje gratis en betaalde ik voor de 11 andere pakjes 0,59 cent en zo hoort het vind ik.
Maar als ze volgende week weer 0,69 cent rekenen dan laat ik de doos daar staan wordt er niet goed van om steeds te moeten wachten tot het weer verrekend is.
Volgens het personeel doet het hoofdbureau dat telkens de prijs terug zetten in de computer.
Dus nu heb ik er maar een mailtje aangewaagd en hoop dat ze nu de prijs echt eens aanpassen.
De plusmarkt is namelijk een heel eind verder fietsen.
Verleden week rekenden ze eerst ook 0,69 cent en toen ik er weer melding van maakte dat de prijs weer niet aangepast was kreeg ik een pakje gratis en betaalde ik voor de 11 andere pakjes 0,59 cent en zo hoort het vind ik.
Maar als ze volgende week weer 0,69 cent rekenen dan laat ik de doos daar staan wordt er niet goed van om steeds te moeten wachten tot het weer verrekend is.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Saskialappie
- Actief
- Mijn ras(sen): Een Kruising tekkel/labrador Doris en een labrador-pup Nola
Ik heb gisteren Smuldier compleet gehaald bij de AH voor €0, 69. Bij ons hadden ze 4 soorten Smuldier waarvan 1 compleet (0, 69) en 2 soorten Rodi compleet (0, 93) en nog 4 soorten eigen merk van AH (0, 69).
Groetjes Saskia en een pootje van Doris en Nola

-
Corneliana
- Zeer actief
hier (nog) nietnomo schreef:Mooi om te weten! Ga ik dinsdag meteen even bij 'mijn' AH kijken! De Jumbo is ineens naar 0,79 cent per pakje gegaan, daar haal ik het niet meer. Hopelijk heeft de AH het weer.
-
gabbertje
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): franse basset
2 kruisingen - Aantal honden: 3
ik haal mijn smuldier bij emthe of agrimarkt. ze hebben daar enkelvoudig en compleet en rhodi. ik vind dirk v/d broek te duur
- Wiets
- Actief
Hier wisselt de prijs bij de Jumbo. Op het etiket is het nu aangepast naar € 0,69, maar soms heb ik mazzel en scannen ze een pakje met toch € 0,59. Bij de AH zijn ze € 0,69, dus kan ik daar niet over zeuren
.
Groeten Wietske, Jody & Badu

-
ayke
- Actief
- Mijn ras(sen): xherder
Jumbo in het andere dorp had wel smuldier, maar AH is dichterbij.
-
maart
- Zeer actief
en uiteraard niet in België
wel het eigen merk van de AH, dus even van elke smaak daarvan een pakje meegenomen.
wel het eigen merk van de AH, dus even van elke smaak daarvan een pakje meegenomen.
- dagmar88
- Zeer actief
Wat stom. Dat eigen merk voer is niet om over naar huis te schrijven.maart schreef:en uiteraard niet in België![]()
Hier ligt het denk ik pas weer sinds een week in de kleine AH, dus misschien dat het nog komt...
- Liesbeth
- Zeer actief
Hier is het eigen merk niet eens meer te krijgen. Wel weer de komplete Smuldier á 69 cent.dagmar88 schreef:Wat stom. Dat eigen merk voer is niet om over naar huis te schrijven.maart schreef:en uiteraard niet in België![]()
Hier ligt het denk ik pas weer sinds een week in de kleine AH, dus misschien dat het nog komt...
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
snuffel11
- Zeer actief
Hier bij de C1000 kost het tegenwoordig 99 centBelle schreef:Waar? In Nijmegen? En voor welke prijs? Toevallig heb ik vandaag voorraad ingeslagen voor in het pension. Ik was eerst bij EmTee, daar was het 59 cent per pakje, maar ze hadden er niet genoeg. Toen naar C1000, en daar was de prijs 85 cent. Vond ik nogal een groot verschil.DeDiana schreef:Zag het hier ook inderdaad!
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Bij ons is inderdaad het eigen merk uit de schappen en daar voor in de plaats Smuldier.
Eigen merk vond ik helemaal niets, dus ik ben er blij mee
Eigen merk vond ik helemaal niets, dus ik ben er blij mee
-
maart
- Zeer actief
Ach zonde, de kipvariant ligt uit, dus even zien wat het geeft.dagmar88 schreef:Wat stom. Dat eigen merk voer is niet om over naar huis te schrijven.maart schreef:en uiteraard niet in België![]()
Sowieso is het maar als bijvoeding om eens wat anders te hebben, maar als het bagger is, kan ik evengoed een lepel blikvoeding geven.
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Toch eens kijken of de AH het hier dan ook weer heeft. Bij de Jumbo hier kost het tegenwoordig 79 c!
-
woefboef
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
Duitse Staande Draadhaar
Dashond ruwhaar - Aantal honden: 2
Eigenmerk hebben ze hier niet bij de AH, wel weer Smuldier .Ook meerdere soorten.
Maar volgens mij is de prijs verhoogt en kost het 85 cent.
Maar volgens mij is de prijs verhoogt en kost het 85 cent.