Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rustig aan het oriënteren

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders
Aantal honden: 2

Re: Rustig aan het oriënteren

Ongelezen bericht door Selene »

Nanna schreef:Tina ;-)

Naam: Tina.
Leeftijd: 11 jaar
Geslacht: teefje
Hoogte: ong. 35 cm

Karakter: Tina zit al lang in het asiel, haar verleden is helaas onbekend. Tina is niet de jongste hond meer, maar buiten de kennel merk je daar niets van. Ze is dan blij met elke vorm van aandacht en is dol op contact met mensen. Waarschijnlijk is het asiel het enige huis dat ze tot nu toe kent. Het is zelfs zo erg, dat Tina wanneer ze na een wandeling weer teruggaat naar de kennel, dan rent ze heel hard en blij naar haar eigen bedje. Het zou voor Tina leuk zijn als ze ook nog een ander leven leert kennen. Ze zoekt dus nu haar eigen huisje, met een warme mand en heel veel liefde. Tina is zeer zachtaardig voor kinderen. Ook kan ze goed met alle andere honden overweg.

Afbeelding

Afbeelding
Wat een bekkie :I: doet me een beetje denken aan soleil, die had ook zo'n pretbek.
Die moet toch echt ergens passen?
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”