Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vooruitgang training IPO met Haakon

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Vooruitgang training IPO met Haakon

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

In oktober heb ik de training met Haakon overgenomen van Raymond. Die trainde/traint al met Varghoss en deed/doet daarnaast ook pakwerk.
In het begin had mnr meer aandacht voor Raymond en daar werd ik niet echt blij van :(: , maar sinds een maand kan Raymond zelfs weer op het veld erbij staan en Haakon heeft gisteren echt laten zien hoe goed hij appèl kan lopen. :O: :E:
Ik krijg steeds meer vertrouwen in m. Ben nu ook veel duidelijker naar m.
Speuren gaat ook steeds beter. Haakon heeft zo'n enorme drive... Speuren vind ie helemaal geweldig en daar vind hij ook rust in.
Alleen het pakwerk wil niet echt lukken (te onrustig in de beet), maar we gaan gewoon verder met m en mocht dat niet goedkomen, dan ga ik gewoon lekker SpH met m doen.
Maar eerst maar s in het najaar slagen voor VZH..... :tongue:
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
marco.br
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Duitse herder- jackrussel.
Aantal honden: 2

Re: Vooruitgang training IPO met Haakon

Ongelezen bericht door marco.br »

Hallo leuk dat je met een oud duitse herder zo goed bezig bent.dat onrustig bijten zou je met oefenen er wel uit kunnen krijgent.van kort bij laten bijten en de mouw wat door duwen dat die hem goed vast heeft.zijn wel wat manieren voor maar ligt ook aan de hond.ik toe zelf ook speuren soms.is ook heel erg leuk.
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”