Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rony en Tineke
Moderator: moderatorteam
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
-
Muk
Re: Rony en Tineke
De RvB wordt toch de rasverenigingen gekozen? Je moet dus in eerste instantie bij de rasverenigingen zijn. Maar zolang er teveel geld in de hondenfokkerij omgaat zullen de fokkers (die het bestuur van de rasvereniging kiezen en die ook meestal in het bestuur van een rasvereniging zitten, omdat de gewone leden zelden naar vergaderingen komen) niet uit zichzelf kiezen om te snijden in hun eigen vlees, de inkomsten dus. Want dat is het als je van een fokker eist dat je niet standaard achter een kampioensreu aan mag hollen en dat je je kampioensreu niet 20x per jaar (bij de Newfoundlander) mag gebruiken als dekreu.
- kyechu
- Actief
- Mijn ras(sen): Lhasa Apso
- Aantal honden: 2
Re: Rony en Tineke
Tenenkrommend, dit interview...
Nog tenenkrommender waren de reacties van diverse kynologen op Rony's Facebook pagina. Hij wordt alom bejubeld voor het vertellen van een fabel:
Nog tenenkrommender waren de reacties van diverse kynologen op Rony's Facebook pagina. Hij wordt alom bejubeld voor het vertellen van een fabel:
mooie promo voor de rashond in NL nu zouden ze wat meer op tv moeten laten zien
Wat leuk en eindelijk eens een positief verhaal in de media!
goed zo, laat maar horen waar de Raad mee bezig is!
Waar we voor staan!!! De raad van beheer!!!!
Goed verhaal Rony ! Hier word ik weer blij van.
Super goed verhaal!
Eindelijk eens een positief verhaal. ik kijk uit naar je eerste TV optreden
John Wauben reageert ook nog even met:eindelijk een woordvoerder van de Raad die een vlotte babbel heeft, goede promotie voor de rashond ten gehore brengt en een duidelijk verhaal heeft!
Je word er toch moedeloos van...prima verhaal! als niet in onze bijdrage "gesneden" wordt klinkt het gewoon heel goed!
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5