Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op de eerste foto zie ik iets van flatcoated erin ,op de tweede iets markiesjesachtig.
Al zal dat tweede, gezien haar afkomst, wat onwaarshijnlijker lijken.
Ze is wel enig overigens en doet het prima in een korte tijd bij je Connie,leuk
Laatst gewijzigd door tineke op 26 jun 2013 06:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat was dus het eerste wat ik dacht toen ze gister kwam
Pup is via mij aangemeld bij jullie. Het is echt een schatje, ik hoop dat er een super baasje zich gaat melden voor haar.
Ik dacht in eerste instantie ook Markiesje maar ik vermoed dat er wel iets van Setter in zit, de Setters waar mee gejaagd wordt in de zuidelijke
landen zijn echt een stuk kleiner dan wat wij hier in Nederland gewend zijn en dan een mix met ....... geen idee Spaniel?
Fijn dat het al zo goed gaat bij jou, ik vind het echt een leuk en vrij hondje.
Bij de eerste foto dacht ik aan iets van een flatcoat, bij de tweede een markiesje. Op zich zou setter ook nog wel kunnen... het is in ieder geval een aandoenlijk ding
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014) Makso's Stars op Facebook
Dat was dus het eerste wat ik dacht toen ze gister kwam
Pup is via mij aangemeld bij jullie. Het is echt een schatje, ik hoop dat er een super baasje zich gaat melden voor haar.
Ik dacht in eerste instantie ook Markiesje maar ik vermoed dat er wel iets van Setter in zit, de Setters waar mee gejaagd wordt in de zuidelijke
landen zijn echt een stuk kleiner dan wat wij hier in Nederland gewend zijn en dan een mix met ....... geen idee Spaniel?
Fijn dat het al zo goed gaat bij jou, ik vind het echt een leuk en vrij hondje.
oo wat leuk Het is inderdaad een heel vrij hondje daarom is het zo makkelijk haar op te nemen ze vermaakt zich hier prima met Daantje
Die setter zie ik niet maar zal eens pup foto's gaan zoeken van een setter
Ik dacht eerst aan een hoogbenig jack russel. Maar twijfel de twijfel
En wat andere ook al zeggen, op de tweede moest ik ook gelijk aan een markiesje denken.
Hanneke2 schreef:Oh dat is een leuke! Ik gok cocker x lab x galgo.
Galgo die ken ik niet ga meteen zoeken op het net
3 minuten later die hebben een hele spitse snuit (Plaatjes van google) dat heeft ze niet
ik heb tot nu toe spaniël /kleine flat .retriever /markies het Markiesje zie ik echt niet
Heb jij een foto van een galgo die er op lijkt want ik kan het niet vinden
3 minuten later die hebben een hele spitse snuit (Plaatjes van google) dat heeft ze niet
ik heb tot nu toe spaniël /kleine flat .retriever /markies het Markiesje zie ik echt niet
oo vandaag nog een labrador die zie ik zelf echt niet
deugenietje schreef:Ik zie er ook een flatcoat erin.
Maar verder geen flauw idee.
Ik dacht eerst aan een hoogbenig jack russel. Maar twijfel de twijfel
En wat andere ook al zeggen, op de tweede moest ik ook gelijk aan een markiesje denken.
Maar een schattig hondje
Ze is ook echt zo schattig maar een JR zie ik ook niet
Het zijn leuke kruisinkjes die buitenlandertjes, maar zo lang je niet weet wat er in zit kun je blijven gissen.
Zeker weten doe je het alleen als je er bij was ...
Het zou beter zijn om het gedrag/ karakter / aanleg te observeren.
Melanie 74 schreef:Het zijn leuke kruisinkjes die buitenlandertjes, maar zo lang je niet weet wat er in zit kun je blijven gissen.
Zeker weten doe je het alleen als je er bij was ...
Het zou beter zijn om het gedrag/ karakter / aanleg te observeren.
dan moet ik wachten tot ze ouder is Ze is nu vooral een pup ik heb veel verschillende rassen gehad en naar mijn idee doen bijna alle pups het zelfde
Connie schreef:
Moet je alle rassen kennen dan ? het is een mix ik zie niet wat er in zit is het dan raar dat ik het dan vraag ??
niet raar , maar op een gegeven moment herken je wel wat rassen
ik moet zeggen, dat ik de " nieuwe buitenlandse rassen " ook niet meer ken , hoor .
die met die moeilijke namen allemaal .
Het heeft niets te maken met moeilijke namen ik zie er een flat. retriever in een ander een markies etc. ik vind het leuk om dan hier te vragen wat mensen hier er in zien
en zoals je leest hierboven ziet iedereen er wat anders in
natuurlijk zal ik nooit weten wat ze echt is ze komt van de straat ergens in Griekenland
Niet qua bekkie, maar die bouw zegt echt dat er windhond doorheen zit.