Dat wordt weer zwaar aan de bak gaan met trainen en vooral veel spelen.
Deze is wel bedoeld om naast de praktijk ook wedstrijden te gaan lopen.
Moderator: moderatorteam
En dat gekwispel is erg pijnlijk voor de eigenaar als ze gezwommen hebben. Een pets van een handdoek zo kan je het vergelijken.Pakdebal schreef:.
nu al met een jacht-dummy lopen,![]()
andere puppy's lopen met een balletje , maar nee, verschil moet er zijn .
die kwispelaars onder de honden , heerlijke honden zijn dat die Springers
Tja, ik vind het woord "dierenmishandeling" bij de werkende honden nogal apart als het gaat om couperen, want die honden hebben volgens mij veel meer pijn aan die kapot geslagen staarten, dan aan 1x (wel goed en eerlijk verdoofd) couperenloony schreef:Dat probleem met die staarten ken ik. Dender heeft een hele winter een kapotte staart gehad. Ik jaag zowat elk weekend van oktober tem februarie.
labranwk schreef:Tja, ik vind het woord "dierenmishandeling" bij de werkende honden nogal apart als het gaat om couperen, want die honden hebben volgens mij veel meer pijn aan die kapot geslagen staarten, dan aan 1x (wel goed en eerlijk verdoofd) couperenloony schreef:Dat probleem met die staarten ken ik. Dender heeft een hele winter een kapotte staart gehad. Ik jaag zowat elk weekend van oktober tem februarie.![]()
Soms zijn die honden gewoon aan alle kanten rood van het bloed wat in de rondte heeft gezwaaid met die staarten, ziet er verschrikkelijk uit vind ik![]()
En benieuwd als ik en: in Nederland of buitenland jacht?
Hij is idd net te breed.Ranetje ik krijg telkens de melding dat 500pixels is toegestaan.
loony schreef:Ze liep er netjes mee achter me aan, maar geeft niet graag af. Na een paar keer ging ze er haar eigen gang mee en is het meteen afgepakt.
Verder heb ik vanalles in mijn vriezer liggen, ik probeer de trainingsgroep aan voldoende materiaal te helpen voor training en proeven.